|
||||
|
||||
schrick "S" einddemper
schrick "S" einddemper, voor mijn Golf 1 cabrio.
Er is nogal moeilijk aan te komen. Evt. pas maken (als deze van een ander type vw komt) is geen probleem. Dit model dus, maar dan met einddemper erbij... Of zou dit er netjes op te lassen zijn???
|
||||
|
||||
Tuurlijk is dat er netjes op te lassen.
|
||||
|
||||
Zown eindemper is echt "tha bomb" (om maar ff mezelf aan mijn leeftijd aan te passen) Heb zown stukkie als op de foto ook zien liggen bij NL power.. was gelijk verkocht... denk dat die er toch moet komen... en dan op me demper lassen... Super!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
waar kun je dat stukkie krijgen? hebben hebben hebben hebben
|
|
||||
|
||||
lagen op lelystad voor 45 pleuro vorig jaar, vond ik iets te veel
|
||||
|
||||
Zijn die niet zelf te maken???
|
|
|||
|
|||
christiaan zal vast wel weten waar die te krijgen zijn, anders had ie deze vraag niet gesteld...
|
|
||||
|
||||
EPS
www.uitlaten.com maken alles op maat maar dat weet je vast wel |
|
|||
|
|||
oke als je even naar de url kijkt in christiaans plaatje levert dat ook al veel op namelijk http://www.sportauspuff-direkt.de... daar staat ie op..
ik zit er over te twijfelen om die een te bestellen, maar ik weet niet welke diameter?? is ook voor golf 1 cabrio, is die pijp dan wel lang genoeg? |
|
||||
|
||||
Quote:
Het wordt toch hobbien, dus dat zien we vanzelf wel.... Misschien dat ik er wel 1 bestel in DLD...
|
||||
|
||||
Re: schrick "S" einddemper
Quote:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2463136948&category=44 209 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De advertentie bestaat niet of is zojuist verwijderd en die van ebay is natuurlijk heeeeel mooi... maar gaat denk ik ook heeeel duur worden
|