![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik wil graag weten hoeveel bar mijn benzinepomp maakt standaard, en of het de goede is, misschien dat ik de verkeerde eronder heb hangen.
Het gaat om een Bosch met nummer: 580 453 918 Dus iemand met beschikking tot ETKA? ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() wel makkelijk als je er dan ff bij vermeld voor welke auto het dan moet zijn..
ik heb geen etka maar wel een vervangingsonderdelen programma, kan ff kijken wat er voor benzinepomp bij staat.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#3
|
||||
|
||||
![]() artikkel niet beschikbaar waarschijnlijk moet er nog een letter voor staan ofzo
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Het zou voor een 2H blok moeten zijn, uit een cabrio van '91.
Er zou mogelijk een nul of O voor kunnen staan, was een beetje onduidelijk... ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Kun je Bosch nummers wel opzoeken in ETKA dan?
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#6
|
||||
|
||||
![]() De bedrijfsdruk zonder vacuum is 3.0 bar op de injector.Controle druk met vacuum is 2,5 bar op de injector. Je brandstofpomp zal dus meer dan 3.0 bar moeten leveren .
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eh, is dit voor de pomp/nummer die ik noemde, dus (0) 580 453 918, of wat er onder hoort te zitten? |
#8
|
||||
|
||||
![]() Dit is wat ik opgezocht heb in het schema van de 2H motor.Ze praten verder niet over de drukken die de pomp zou moeten leveren.
Ik denk aan de gegevens van je injector te zien dat je pomp zeker 4 tot 4,5 bar zou moeten leveren. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Je moet na 10 minuten rust een restdruk overhouden van 2.0 bar.
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Juist, dat is wat ik ook van een andere kenner heb vernomen. Het is mogelijk dat ik een andere pomp voor mechanische injectie eronder heb zitten (ik heb digifant 1). Mechanische injectie moet een druk van 5 bar of meer hebben (bij de injectoren).
Ik heb namelijk last van een chronische gejankt van mijn benzinepomp bij stationair lopen en bij het schakelen, en mogelijlk is de oorzaak dat de pomp TEVEEL druk geeft en zijn druk niet kwijt kan, waardoor hij gaat janken.... Wel bedankt voor je hulp tot dusver! Nu dus achterhalen of de pomp met nummer (0) 580 453 918 voor mechanische injectie is, dus voor een DX of KR blok, of wat dan ook... Last edited by arnus71 : 20-07-2005 at 08:38. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Waar google allemaal niet goed voor is.
0580 453 918 Fuel Pump Bosch Cabriolet '90-93 Digifant http://www.qualityvwparts.com/fp.html Dus ik heb de goeie. Dan maar weer verder zoeken. ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Arnus werkt jouw opvoer pomp wel? Je hebt nm in de tank ook nog een lage druk benzinepomp zitten.
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, die is nieuw zelfs... benzinedrukregelaar is ook onlangs vernieuwd... |
#14
|
||||
|
||||
![]() Heb je spanningsverliezen in de plus of min? Je moet zo`n beetje 12Volt hebben en houden op je benzinepompen.
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat moet ik dan nagaan - even opmeten bij de beide pompen dus? Probeer ik vanavond hopelijk... |