|
|||
|
|||
roest plekken twingo dak
|
|
||||
|
||||
Zou er iron x opspuiten... Topspul
|
|||
|
|||
@Richard ervaring mee ?
Surf City Garage Top End is het all in one product voor het reinigen en beschermen van stoffen, vinyl en canvas cabrioletkappen. Top End is ontwikkeld om het dak intensief te reinigen en tevens te beschermen tegen vuil, vocht en UV-stralen. |
|
|||
|
|||
Cola?
|
|
|||
|
|||
Zou cola werken op vinly? proberen waard mss zal het vinly van het dak niet aantasten denk ik.
|
|
||||
|
||||
Ervaring met iron x? Jazeker, laatst een polo van 2007 die onder de vliegroest zat omdat die 3 jaar naast een treinstation stond geparkeerd ermee gedaan.. Alle spikkies weg..
Weekt alle roest weg en kan op alle ondergronden
|
|||
|
|||
Eerst Cola testen , laat me ervaring hier weet weten . Mocht dat niet baten bestel ik iron x . Dat is de Surf City Garage Top End toch Richard?
alvast bedankt weer |
|
||||
|
||||
Nee gewoon iron x..
http://www.carclean.nl/product/CarP..._CQIC500_101833 Zou niet met die plakbende van een cola erover... Inspuiten met iron x en dan glaasje cola inschenken en ernaast gaan zitten.. Inwerken laten.. Daarna ff met een zacht borsteltje erover en cola opdrinken... Dan afspoelen
|
||||
|
||||
hier nog een voor iron x, werkt zo ontzettend goed op velgen ..
ben benieuwd hoe het op het dakje werkt. succes! |
|
|||
|
|||
Zo even een update met mijn ervaring op een vinly dak . ik heb monello non-ferro besteld via carclean na overleg met hun ipv iron x. Resultaat na 4x behandelingen , zitten nog wel wat plekken op maar resultaat mag er zeker zijn een aanrader. dit spul werkt ook perfect op je velgen scheelt veel poets werk.
|
|
|||
|
|||
en de cola ???
|
|||
|
|||
Cola deed helemaal niets helaas
|