#1
|
||||
|
||||
Rvs spruitstuk caddy 1.6 mk1
Ik ben aan het kijken naar een rvs spruitstuk voor mijn caddy 1.6.
Motor is in goede staat. Alle vloeistoffen en filters zijn nieuw. Verder zit er een weber 32/34 dmtl op met k&n luchtfilter. Heeft het zin om een rvs spruitstuk te monteren? Dan doel ik vooral op vermogen. Daarnaast ziet het er gewoon super dik uit http://www.carfantasy.nl/spruitstuk...-8v-p-9199.html
__________________
Caddy mk1 project |
#2
|
||||
|
||||
Niemand?
__________________
Caddy mk1 project |
#3
|
||||
|
||||
RVS spruitstukken wel opletten op de pasvorm op de kop. Zit nogal wat verschil in de diverse aanbieders en merken.
Vermogen zal wel ietsje uitmaken, maar verwacht geen wonderen. De 4-2-1 die op de foto staat geeft je wat meer koppel onderin. Heb je een 4-1 dan krijg je wat vermogenswinst op hogere toeren. Wil je meer vermogenswinst, zul je toch meer moeten gaan doen. Denk aan het flowen van de kop, polijsten voor een betere doorstroming enz. Zoek maar eens op het forum voor de mogelijkheden
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#4
|
||||
|
||||
Die 10% zou ik met een dikke knip oog nemen ik weet nog met mijn 1500JB
Toen monteerde ik er ook 1 samen met een 52mm systeem van Simons en een G nokkenas en dat scheelde merkbaar iets maar 10% Het is vaak de combinatie van alles bij elkaar wat wat meer rij plezier geeft.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#5
|
||||
|
||||
Heren super bedankt! Heb besloten dat dit (nog) geen prioriteit heeft
__________________
Caddy mk1 project |