|
||||
|
||||
deurbekleding golf 2
Wie weet een oplossing voor de deurbekleding die losgaat onder op de klemmetjes.
Komt doordat er speakers in zitten en zodra je de deur dicht doet schieten ze er onder vanaf. Wie heeft een goeie oplossing daarvoor. Zouden de kunstofblokjes die aan de zijkant zitten waar je een parker in moet zetten geen optie aan de onderzijde?? |
|
||||
|
||||
Eigenlijk is het al te laat voor een noodoplossing, want dat is het uiteindelijk toch. Panelen worden weke door vocht en water.
Ik kan me herinneren dat er bij mijn GTI destijds aan de binnenzijde van het paneel op de plaats waar het paneel achter de knustof blokjes haakt een alu plaatje was gemaakt. Dat was wel een redelijk goede oplossing
|
||||
|
||||
ja dat zo kunnen ja .
Boosdoender is gewoon de speaker het gewicht dat je dichtgooid. Heeft ook geen zin de bekleding te bekleden als ze lam zijn. |
|
||||
|
||||
vast zetten met parker..
|
|
||||
|
||||
dus toch die kunststof blokjes die aan de zijkanten zitten ook onder inboren in de deur.? en zo een parker onder erin zetten
|
|
||||
|
||||
is een optie... maar een super dunne parker gebruiken met grote kop...zo`n duerpaneel scheurt en breekt snel.
|
|
||||
|
||||
zal dat is even gaan proberen
want de panelen zijn echt punt gaaf nog alleen de speaker zit aan de slot zijde dus die klappen zijn wel enorm. niet dat ik de deur hard dicht gooi maar toch. |