|
||||
|
||||
VW mcd radio T5
Hallo
Mijn Vader heeft een Vw t5 toen wij hem kochten zat er een Normale radio in nu heeft hij een vw mcd radio-navigatie gekocht maar nu hebben wij in de bus maar 2 Stekkers zitten terwijl de radio 4 aansluitingen heeft. Als we hem met de 2 stekkers aansluiten doet ie het niet zijn er verloop stekkers zodat die het wel doet of hoe moeten we de radio nu aan sluiten even paar plaatjes bij het praatje DE aangeschafte Radio het plaatje van de aansluitingen A en B hebben wij C en D dus niet dus onze vraag hoe moeten we de radio nu aansluiten zodat de radio het gaat doen Groeten Johan |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heb je de A en B stekker aangesloten gehad. Daar zou mogelijk al de fout in kunnen zitten (verkeerde pin bezetting zeg maar). Die zou je bijv. al een skunnen controleren aan de hand van dat schema achterop de radio.
Naast A en B is het volgens mij ook nodig om die C stekker aan te sluiten ivm het can-bus systeem. Zeker weet ik dit overigens niet, maar desondanks hoop ik dat je er iets aan hebt. |
|
|||
|
|||
er zit waarschijnlijk in de bus een geschakelde + die moet er uit en een constante voor terug(die zit er ook al als het goed is, rood/geel 2x)
|
||||
|
||||
Heb je geen foto van het schema achterop de originele radio, met de twee aansluitingen?
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem!
|