|
|||
|
|||
TK: RH ZW1, in 9 en 10J! Wit/Creme hart 5x112...
Hierbij MOGEN mijn RH ZW1 velgen de deur uit tegen een GOED bod!
Aangezien ik weer toe ben aan wat anders mogen mijn velgen plaats maken voor een ander setje, GEEN INRUIL mogelijk omdat al wat op het oog heb... In vrij dikke maten! 9J voor en 10J achter! Steekmaat is 5X112, doormiddel van adapters kan je ze ook monteren onder andere auto's. De ET waardes zitten op 47 (voor) en 35 (achter). Op dit moment zitten ze onder mijn Golf 5 zonder spacers of wat dan ook. Het mooiste zou zijn om ze heel lichtjes opnieuw te polijsten voor de ultieme showstaat! Zoals te zien op de foto's glimmen ze nou ook! Hart is wit / crème van kleur en er zitten rondom nieuwe RVS bouten in! Hier en daar kleine plekjes... Vind je ze te breed of te smal? Het zijn ORIGINELE 2-delige velgen, randen zijn verkrijgbaar! Geïnteresseerd?? Bel ( met nummerweergave aan) sms of stuur me een WhatsApp berichtje! Het kan zijn dat ik niet altijd kan opnemen ivm werk... €850,- ff een link naar Marktplaats voor de foto's...aangezien ze ik op dit moment niet op de laptop heb staan! http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...Page=mympSeller VELGEN ZIJN AF TE HALEN IN HOOGEVEEN..! Met vriendelijke groet |