|
|||
|
|||
TjopTjopper
hallo ik ben joey zwiers
en kom uit nieuwlande me oude golfje r.i.p kwam een peugeot tegen die toch sterker was :P heb 2 jaar geleden de golf overgekocht van me broer jimmy zwiers, en sindsdien ben ik ook besmet met het golf virus heb momenteel een golf type II uit 1985 dus lekker belasting vrij, zou ff binnenkort meer foto's maken, helaas staat de auto nu al een jaar stil, kapotte motor dus ben haastig opzoek na een 1.3 met puntonsteking, dan kan hij de weg weer op. zitten momenteel verbreed staal op 14 inc 8j breed. zodra ik hem weer heb wil ik denk ik een circuit look er van maken, het dambord :P op het dak gaat er zoiezo af. waarschijnlijk word het dak beplakt met carbon stikker. maar moet er eerst voor zorgen dat hij weer op de weg komt. binnenkort vervolgd heb vorige week ook nog een golf 3 gti erbij gekocht,. dus heb ik nu 2 hobby's haha de golf mk II en de golf mk III hier wil ik gewoon een cleane en strakke gti maken niet te veel poespas. maar gewoon orgineel gti uitvoeren. hier even een foto zou binnenkort wel even nieuwe maken. dit word me gewone daily auto.
Polo II Classic 1.3 g40 '82 Project Golf Mk4 2.0 '00 Sold Golf Mk1 1.3 '90 Rally Car Sold Golf Mk1 Cabrio 1.8 '90 Sold Golf Mk2 1.3 '90 Sold Golf Mk2 1.3 '85 Sold Golf Mk3 2.0 Gti 16v Sold Fuck speedbumps! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Welkom hier
|
||||
|
||||
Welkom hier en leuke mkII met 'racy' kooi
|
|
|||
|
|||
Quote:
maar is maar een 1.3 ben nog haastig opzoek na een motor. het liefst 1 van '85 maar in iedergeval 1 met een puntonsteking en een 1.3.
Polo II Classic 1.3 g40 '82 Project Golf Mk4 2.0 '00 Sold Golf Mk1 1.3 '90 Rally Car Sold Golf Mk1 Cabrio 1.8 '90 Sold Golf Mk2 1.3 '90 Sold Golf Mk2 1.3 '85 Sold Golf Mk3 2.0 Gti 16v Sold Fuck speedbumps! |
|
|||
|
|||
zou me ff weer opnieuw voorstellen.
Hallo ik ben joey
Kom uit nieuwlande (heel klein plaatsje uit drenthe) Rij sindskort nu een golf mk 1 cabrio uit 1990 Word nog aan gewerkt. Updates volgen zo snel mogelijk Wat nog in de planning staat: * Andere Velgen (nog niet helemaal overuit wat het gaat worden) *nog iets lager niet extreem veel ook omdat het me dagelijkse auto is *chromen deur lijstjes Enz... Hier voor heb ik golf mk3 gti gereden helaas kan ik geen foto's vinden Daar weer voor reed ik golf mk2 uit 1985 Nog steeds spijt van de verkoop Daar weer voor reed ik golf mk2 uit 1990 Ook helaas geen foto's meer.
|
||||
|
||||
Welkom!
Leuk cabriotje!
|
||||
|
||||
Hallo Joey,
Ook welkom hier van mij je hebt een mooie golf cabrio maar die witte was ook een plaatje jammer dat hij weg is. Ik heb ook een groene Mk2 gehad van 1990 en heb er ook veel spijt van dat ik hem heb weg gedaan maar ja wat doe je er aan???