|
||||
|
||||
Hajee's LT in PVW
Lees dit net op retro-rides, t ging eigenlijk om die audi 80...
Die LT kwam me toch zo bekend voor:
|
||||
|
||||
En Kevin 20v staat er ook "WEER" in
|
|
||||
|
||||
hahaha!!
mooi hoor! bedankt berserker, was mij zelf niet opgevallen, pvw is hier nergens meer te koop volgens mij? |
|
||||
|
||||
is toch de oude auto van c&t speedshop of niet.
|
||||
|
||||
Het lijkt mijn foto wel
Zelfde schaduw op de grond |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij ook de zelfde ja.
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een mooi apparaat, had er nog nooit foto's van gezien. Mijn complimenten!
|
|
||||
|
||||
Hajee, heb je meer foto's, info etc van deze auto!? Heb er al vaker wat kleine dingen van gezien, maar deze auto verdient het wel ff om in het licht gezet te worden; vind hem super cool
|
||||
|
||||
Quote:
komt wel zodra die klaar is, dan plaats ik wel foto's |
|
||||
|
||||
Wat gaat er allemaal aan gebeuren?
|
||||
|
||||
eerst moet de motor nog afgebouwd worden,
die was kapot toen ik hem kocht, andere ligt erin. maar moet eea aangepast worden. heb nog een lier, die gemonteerd moet worden. komen andere wieldoppen op van Moon, en red,- of whitelines, laadvloer geblokt maken, en interieur paar dingen veranderen, an anders verkoop ik hem aan Ruud Last edited by hajee : 25-02-2007 at 09:06. |
|
|||
|
|||
linksboven staat trouwens ook nog die toyota (toch?) van die sjeik die alle deuren en kleppen kan draaien enzo, heeft toch niks met (P)VW te maken?
Die foto van HJ moeten ze dan wel van dit forum hebben ofniet? Grappig dat ze er hier naar kijken! |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel graag eerst afmaken, heb zelf namelijk weinig tijd |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha!! ja dat zien we hier ja.. valt me nog mee dat je tijd hebt om zo af en toe hier wat te posten! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook ik moet soms thuis zijn. Heb weer wat goed te maken thuis, dus zal ik eerst maar de slaapkamer af maken van mijn dochter. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er staat nog een foto bij die ze niet zelf hebben gemaakt! Mijn foto: |
|
||||
|
||||
Zo kan ik ook wel een blad maken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom doe je dat dan niet? Oh ja, je hebt als hobby je Golf en Frido Maar idd, onder het motto beter goed gejat dan slecht bedacht...
|
||||
|
||||
klopt maar aangezien die pagina zo te zien over internetsites gaat,
is het alleen maar mooi dat ze juist die foto's eruit pikken toch? @keverpech.. die heb jij gemaakt, van die T1? |
|
||||
|
||||
Deze pagina gaat over leuke internetsites en daar halen ze dan vast ook die foto's vandaan..
Kijk maar in het lijstje, volksforum staat er ook bij