|
||||
|
||||
waar moeten deze kabels in zekeringskast golf 1?
ik heb nog enkele kabels over, deze moeten ergens in de zekeringskast
kabelboom komt van een cabrio met mfa, ik heb helaas geen voorbeeld en/of vergelijk. via internet en werkplaatshandboek kom ik er ook niet. iemand die mij kan zeggen waarvoor ze dienen en waar ze eventueel heen moeten? komen uit de kabelboom met gele connector. -witte stekker met rood/zwarte bedrading nr 161 971 990 B -zwarte stekker met geel-rood/geel-zwarte bedrading nr 161 971 989A komen uit de kabelboom met rode connector -rode stekker met bruin/bruin-witte bedrading nr 161 971 976 -witte stekker met wit-rood/blauw-rode bedrading 171 971 999A -zwarte stekker met rood-geel/rood-zwarte bedrading 161 971 988 komt van de remlichtsensor -zwarte stekker met groen/zwarte bedrading 161 971 976A |
|
||||
|
||||
ondertussen via golf1.info dit te weten gekomen (kan ook voor anderen interessant zijn)
-witte stekker met wit-rood/blauw-rode bedrading 171 971 999A MFA buitentemperatuur -zwarte stekker met groen/zwarte bedrading 161 971 976A MFA olietemperatuur -zwarte stekker met geel-rood/geel-zwarte bedrading nr 161 971 989A remlichten |
|
||||
|
||||
Ik heb helaas mijn boek idn de garage liggen.
Zou deze voor je choke aan/handrem omhoog lampje kunnen zijn ? -rode stekker met bruin/bruin-witte bedrading nr 161 971 976 Dit is namelijk ook een aarde schakeling ? -zwarte stekker met geel-rood/geel-zwarte bedrading nr 161 971 989A remlichten Dit klopt deze heb ik op mijn aparte remlichtschakelaar aan gesloten bij me pedaal.
|
||||
|
||||
ok, bruin wijst idd meestal op aarding...
mooie adaptor die je gemaakt hebt trouwens voor remlichtschakelaar. toevallig geen 2de liggen, spaart me terug aardig wat werk dan |
|
||||
|
||||
Nou deze was niet zo mooi is af gebroken en ik heb er nu 1 van staal gemaakt.
Gat in het subframe van de pedalen box zit er al standaard in,dingetje heb je zo in elkaar geflanst
|
||||
|
||||
inderdaad, staat ook nog op de 'to do' lijst voor de volgende weken, dacht nog even om de pedalenbox van een cabrio over te bouwen maar kost te veel werk t o v het maken van dat plaatje
|
|
||||
|
||||
Zeker zeker alleen al het plaatje terug krijgen tussen de rode pijlen is al een hoe zou ik het zeggen ........ werk.
In die tijd heb je al 10 van die beugeltjes gemaakt met je ogen dicht neem morgen mijn werkplaats boek wel even mee van de garage moet gek zijn wil ik die andere stekkers ook niet kunnen achterhalen voor je.
|
||||
|
||||
dat zou super zijn van je!!!
|