#1
|
|||
|
|||
G60 remmen op Vento TD
Ik zou graag g60 remmen van een seat ibiza evo (golf2 onderstel?) op mijn vento bouwen.
Zijn er hier mensen wat ermee ervaring hebben zodat ik zelf minder puzzelwerk ga hebben? Ik dacht er aan om de fuseepennen en de cardankoppen om te zetten om de volledige fusees te doen passen op mijn draagarmen en achteraan de remdrukregelaar met leidingen en handremkabels om zetten voor achteraan schijven te kunnen steken. Of is hier meer werk aan? |
#2
|
|||
|
|||
Vooraan : (EDIT : cardankoppen is zelfs niet nodig) fusees met losse ankers (met eventueel nieuwe wiellagers), de ankers zelf, klauwen, schijven en blokken...
Achteraan : astappen, schijven, blokken, handremkabels, remflexibels en regelaar En de hoofdremcilinder is ook groter bij 280 mm remmen. Allemaal heel goed te doen, maar (no offence) persoonlijk vind ik dat 't geld niet waard op een AAZ, tenzij echt ALLES zo slecht en versleten is dat 't toch bijna allemaal vervangen moet...
__________________
***Proud member of VAG_Konzept*** ***Bags Are For Groceries !!!*** ***People hate mk3's, that's why we love them *** ...als Kind mal in die Ölwanne gefallen... Last edited by VAGKonzept : 05-11-2013 at 12:20. |
#3
|
|||
|
|||
Zo oud en versleten is het niet, maar ik kan het vrij goedkoop krijgen bij m'n garagist en leek me wel een goed idee voor als later een TDI blok erin kwam
Super bedankt voor de info, dus het valt nog goed mee om de remeen te wisselen. |