|
|||
|
|||
golf 4 binnenverlichting
Hallo,
Weet iemand waar de sensor voor de binnenverlichting zit aan de chauffeurs deur? Want de binnenverlichting gaat alleen niet aan als de deur aan de chauffeurs zeide opengedaan wordt, waardoor mijn deuren opnieuw op slot gaan en moet ik elke keer de achterste deur opendoen. Iemand een oplossing of idee waar dit zou kunnen steken? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Als je een beetje handig bent kun je het zelf repareren. In deze sloten zitten 5 microswitches. Een kapotte microswitch kan dit soort problemen geven.
Wat ook nog kan is dat de soldeerpuntjes in je slot barsten. Ook heel eenvoudig te repareren: slot openmaken en alle puntjes even opnieuw solderen. Hier kun je zien hoe het allemaal uit elkaar moet. Is voor een passat maar gelijk aan de golf 4. Ohja als je dan toch bezig bent: bij vrijwel alle golfjes 4 barsten de clips van de raamgeleiding waardoor je raam in de deur valt. Als je dan toch je deur uit elkaar hebt, kun je deze gelijk vervangen. Zijn ze nog niet kapot dan gaan ze kapot. Deze heb je nodig. Last edited by Jens : 28-09-2010 at 18:08. |
|
|||
|
|||
Ik heb goed ervaring opgedaan met reparatie deurslot bestuurderskant Golf 4 bij Frank Preuter http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...atie-skoda.html
|