|
|||
|
|||
Sp10lr
Snik! Mijn eerste auto, de Golf 2 met kenteken SP10LR, staat nu als 'gedemonteerd' te boek vanaf 9 oktober. Wie weet waar ie staat?
Ben wel benieuwd waarom ie gesloopt is. Eigenlijk zou ik 'm wel willen redden, afhankelijk van de staat... |
|
||||
|
||||
Contact opnemen met degene aan wie je 'm verkocht hebt?
|
|
|||
|
|||
Hij is daarna nog minstens drie keer van eigenaar gewisseld... Het is alweer een aantal jaar geleden dat ik 'm verkocht heb (4½ jaar geleden alweer).
|
|
||||
|
||||
Quote:
En dan weer herstellen in jouw setup? |
|
|||
|
|||
Als er gedemonteerd bij staat kan ie helaas voor jou niet meer de weg op. Er zit een sloop verklaring op en kentekenpapieren zijn er dan niet meer bij
|
||||
|
||||
Jawel hoor. Aanmelden voor keuring bij de RDW en vervolgens krijgt ie z'n originele kenteken weer terug.
|
|
|||
|
|||
Ach, al lukt het niet dan nog wil ik wel weten waar ie is. Ben toch wel heel benieuwd hoe ie er nu aan toe is. Desnoods zaag ik de voorkant eraf en maak ik er een tuinkast van, als aandenken
|
|
||||
|
||||
was inderdaad wel een mooie auto, heb topic destijds gevolgd op autoweek. had je leuk ding van gemaakt
|
|||
|
|||
Dankje! Ik was er ook best trots op. Het liefst zou ik weer een mk2 zo maken op die manier, maar dan eigenlijk gelijk een echte GTI want het was wel een beetje een 'wannabe'. Los daarvan heeft 'je eerste auto' ook gewoon een emotionele waarde.
|
|
||||
|
||||
Vertel mij wat over emotionele waarde van je eerste auto, ding voor 500 gekocht,en voor 5000 laten repareren in 4 jaar tijd.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vrees dat ie net als alle mk1/2/3 golfjes gelijk de pers in is gegaan,..
Sloperijen hier in de regio nemen vaak de moeite niet meer voor zo'n "oude" auto
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net Last edited by Dutch_Jetta_GT : 25-10-2013 at 23:38. |