|
|||
|
|||
nick_vdveen
Hallo allemaal,
Mijn naam is Nick en ben al een tijdje lid van het forum. Heb er alleen nooit wat mee gedaan:P Het is allemaal begonnen met een Golf 3 tdi. Deze heb ik helemaal klaar gemaakt als eerste auto. Een hele hoop aan vervangen maar was wel een mooie auto. Toen heb ik deze verkocht en een passat 3b gekocht. Ook deze moest aan een schroefset en 18inch velgen geloven Heb toen vervolgens op de passat een bmw e21 ingeruild. Daar was ik redelijk snel van genezen haha, was een mooie auto om te zien maar was geen VAG. Dus toen werd het een audi cabrio 2.6v6. Een erg mooie auto maar ivm werk en km's was het niet meer rendabel om een v6 te rijden Heb tussendoor een Vectra en een peugeot en nog wat auto's. Toen had ik een Ibiza van 2004 grijs met zwart dak 1.9tdi was ook een erg leuke auto. Was al die tijd wel lid van het forum. En meetings kwam ik ook maar heb nooit wat geplaatst... Op een gegeven moment kreeg ik een vaste relatie met mijn vriendin en zij heeft paarden. Heb de ibiza toen ingeruild en een volvo v70 gekocht. ivm 1800 kilo trekgewicht. Als daily heb ik nu nog een v70 2.4 turbo op lpg en heb sinds kort een jetta 1 erbij voor de hobby. Deze is nog helemaal origineel en heeft 120.000km. De auto was een bekende voor me want ben zelf automonteur en deze was bij me in onderhoud. Recent is de koppeling en remmerij vervangen en is verder een net wagentje. Natuurlijk moet er wel het een en ander aan gebeuren:P dus de schroefset is al besteld Dit was het zo'n beetje, helaas heb ik geen foto's bij het verslagje want heb geen idee hoe dit moet Gr Nick |
|
||||
|
||||
Welkom op volksforum.
Heb je ook nog foto's van de Jetta? |
|
||||
|
||||
Welkom.
Ik heb ook een Zweed als daily. Gelukkig geen paarden voor op het gras. Deze moeten onder de motorkap zitten
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ze wel maar krijg ze niet online |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha |