|
|||
|
|||
Golf 2 1.3 carb. open luchtfilter
Hallo,
heb sinds kort een golf 2 1.3 uit 1988 gekocht. Is al een hoop aan gebeurt maar wil nu nog een open luchtfilter erop zetten. Ik heb op dit moment een grote ronde luchtfilter (schijf) erop zitten maar dat is ook alles. Er loopt nergens een slang naar de motorruimte in of iets dergelijks. Puur die schotel en dan aan de linkerkant een kleine 10cm schuin afgezet gedeelte (waar volgens mij nog iets op moet) en dat was het. Kan me iemand vertellen wat er mist en wat ik nodig heb voor een open luchtfilter erop te zetten? gr Michael |
|
||||
|
||||
Die "schijf" is je filter en zit direct bovenop de carburateur.
|
|||
|
|||
Hahaha ja dat weet ik haha mAr ik wil weten wat er mist aan originele onderdlen en of dit erg is. Daarbij wil ik dan graag weten wat ik nodig heb om een k&n te instAlleren
|
||||
|
||||
Als je de "schijf opendoet zou er zo een filter in moeten zitten
Aan het gat dat je aan de zijkant nog ziet hangt normaal een slang die naar het plaatje op je uitlaatspruitstuk gaat om warme lucht te pakken. Heb de 2 foto's ff via google gezocht, hopelijk ben je er iets mee.
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 08-06-2013 at 23:02. |
|
|||
|
|||
Hey jaja die filter klopt idd. Maar is het dan erg als de rest met die warme lucht etc er niet zit?
Welk stuk moet ik dan hebben als ik die ronde filter wegpak en dan op de carburateur moet zetten? Gr
|
|||
|
|||
Kan het kloppen dat ik ergens gelezen heb dan dat er iets van een golf 3 aanzuigrubber ofz op past? Wie kan me dit betrr vertellen en uitleggen
|
|||
|
|||
Dat die slang er niet op zit maakt niet uit.
Maar wil je nou een open filter of een orgineel filter ?? In de kop staat open filter en de meeste vragen gaan over het orginele gfilter.
|
|||
|
|||
Oke haha ja ik wil een open filter. Maar de vraag is wat zet ik op de carb (waar nu die originele filter zit) zodat ik naar een k&n filter kan?
|
|||
|
|||
Je zet gewoon het k&n filter direct op de carburateur
http://www.carfantasy.nl/kn-carbura...7-p-190035.html
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 09-06-2013 at 10:53. |
|
|||
|
|||
Ja die ken ik inderdaad. Maar ik wil een slang met aan het eind een open filter. Dus welk gedeelte rubber heb ik nodig wat precies op de carb past waar een slang op zit? Ik meen hier ergens gelezen te hebben van een golf 3 1.8 maar ik vind het niet meer klopt dit?
|
|||
|
|||
Quote:
Zo'n setjes zijn er zo niet volgens mij, misschien dat je die aanzuigbuis van een golf 1.8 kunt pakken maar durf dit zelf ook niet te zeggen. Vind zelf een filter bovenop de carb mooier staan.
|
||||
|
||||
die zijn er wel goed zoeken en passend maken.. www.polotreff.de is voor polo,s maar het idee in de golf is hetzelfde
|
|
|||
|
|||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=30714
Kan dat ook bij de mijne motorcode mh heb ik Gr
|
|||
|
|||
Iemand die weet hoe dat aanzuigstuk van die golf 3 1.8 precies heet? Wil het eventueel nieuw kopen maar weet de correcte benaming niet
gr
|
||||
|
||||
wat die polo er op heeft is van een 1.3 injectie.
misschien dat dat ook op een carburateur past?
|
|||
|
|||
Is dat blok op de foto niet zelfs carburateur? Lijkt erg veel op een golf 3 1.8 stuk.
|
|||
|
|||
Up!
Zoek nog altijd iemand die me kan vertellen welk aanzuigstuk ik precies nodig heb. Heb namelijk een aanzuigstuk liggen hier maar dit blijkt niet te passen.
|
|||
|
|||