|
|||
|
|||
verbruik meter golf 1
In mijn tellers zit een meter in het midden tussen de sneldheidsmeter en toerentalmeter
Deze meet het verbruik liters per 100 km Bij het ver intrappen gaat het gele lampje branden (onzuinig rijden ) Maar er zit een meterje in maar doet niks Wie weet waneer hij werkt ? Er staat wel boven in kleine letters 5 gang Heb al meerdere teller gehad en alle deden het niet :-( |
|
||||
|
||||
Hoi bij mn gti uit 85 doet deze het alleen als je in de 5 rijdt,maar bij mij werkt het lampje niet.
|
|
||||
|
||||
Alleen in de 5 de versnelling dacht ik de draden hier voor komen van de bak waar ook je achter uit sensor in zit.
|
||||
|
||||
Dat gele lampje is bedoeld om aan te geven wanneer je moet schakelen. Dus gaat het lampje aan > moet je opschakelen. Het wijzertje werkt pas in de 5de versnelling. Makkelijk te testen door hem gewoon in stilstand in de vijf te zetten, koppeling in, starten en een paar keer gas geven, dan danst die wijzer van links naar rechts als het goed is.
|
|
|||
|
|||
Achter op de klok zit een aansluiting voor een vacuüm slangetje.
Deze zit rechtstreeks op je inlaatspruitstuk aangesloten met een t-stuk Bij de vacuümslang van je rembooster. Daar werkt je meter namelijk op. Op vacuüm