![]() |
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand ook een lak of kleurnummer wat het onderblok van origine is??? Motorcode CK 1.5 Diesel van 1976 t/m 1980.
Is origineel groen, maar welke groen? Of eventueel detail foto's van een ck motor is ook van harte welkom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ik heb deze ooit gereviseerd,huismerk groen van de formido zat heel dicht bij het origineel......
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie ck^
|
||||
|
||||
![]() Hey Ger wat leuk dat je hier weer wat post op het forum.
Laat vooral eens wat foto's zien hier van je restauratie, daar zijn ze hier dol op. Het is een bekende auto hier op het forum. Sorry dat ik je niet verder aan onderdelen kon helpen. Groet Branko
|
|||
|
|||
![]() Hallo Branko,
In ieder geval bedankt voor je hulp. Ik maak steeds veel te weinig foto's van het project. Ik zal eens even wat foto's uploaden binnenkort en even gaan plaatsen. Iemand toevallig een laknummer van de originele kleur voor mij?? Gr Ger |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je nog meer foto's van deze motor? Zit er erg goed uit!!!! |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Zou het niet in de werkplaats boeken van vw staan?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb 10 Jaar bij de VW gewerkt, zoiets ben ik nooit in de oude werkplaats handboeken tegen gekomen helaas.. Maar bedankt voor het meedenken.
|
|
||||
|
||||
![]() Dan denk ik toch dat je een kleur zal moeten gaan (laten) mengen. Heb je wel nog een blok waar wat kleur op zit? Ik heb nog een '82er diesel automaat staan waarvan het blok nog juist zo groen is als die in '82 was. Ik ben alleen bang dat ik die kleur nooit fatsoenlijk op de foto krijg...
|
|
|||
|
|||
![]() Op de CK motor zitten nog enkele plekken met een beetje kleur, anders moet ik het gaan proberen om bij te laten mengen. Maar misschien is er wel iemand die wel een kleurnummer weet. Barn171, als je wilt mag je wel even proberen een foto te maken, misschien kan ik er wat mee.
|
|
||||
|
||||
![]() Hier een slechte foto (telefoon) van onze motorruimte. Ons onderblok is ook nog groen, vergelijkbaar met het deksel van de riem. Anders moet je maar een keer komen kijken
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie '77er!
![]() Zo'n kap is origineel hetzelfde groen, alleen ziet die wat meer licht en ander vuil, dus nu zal hij niet meer identiek zijn, wellicht de binnenkant? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
meer foto's heb ik helaas niet.het distributiedeksel is op die motor trouwens zwart gecoat,omdat het nogal vloekte met het manillagroen van de carosserie.niet origineel,ik weet het,maar wie betaalt,die bepaalt..... ![]()