|
||||
|
||||
Polo 6N 1996 te koop.
Ik bied mijn Polo te koop aan.
Een leuke auto voor een project of als 2e auto. Het is een dragongreen Polo uit 1996. Er ligt een 1.6 motor met 75PK in, een erg pittige motor. De kilometerstand is 195.000km maar de motor is in topconditie. Alle boekjes zitten erbij. Eventueel heb ik er een embleemloze grill bij en witte knipperlichten. Ik doe hem weg omdat genoodzaakt ben om een "grotere gezinsauto "te kopen. Vraagprijs is 2950,-- Bellen kan op 06-22802128 |
|
||||
|
||||
Niemand,
het is een vraagprijs dus een goed bod wordt overwogen. |
|
||||
|
||||
hij staat er pas een paar dagen op; geduld is een schone zaak
|
||||
|
||||
Vraagprijs pas ik bij deze aan.
Moet weg om aan nieuw project te beginnen. Prijs 2600,-- euro. Verse APK dus tot juni 2006. Stuurbekrachtiging Pittige 1.6 75PK Motor. |
|
||||
|
||||
Goed bod is ook goed.
|
|
||||
|
||||
Nieuwe prijs.
Moet echt weg, Nu voor 2450,-- euro. Zodra deze weg is kan ik aan mijn nieuwe project beginnen. |
|
||||
|
||||
Weer even onder de aandacht brengen is helaas nog niet weg.
Heb nu wel haast. |
|
||||
|
||||
Die haast is nu juist het probleem
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo??????????? |
|
||||
|
||||
Als je wat langer zou nadenken voor je iets kocht zou je niet zo vaak hoeven te verkopen.
|
||||
|
||||
Topic mag dicht.
Eindelijk verkocht en dus tijd en ruimte voor de nieuwe wagen. Een passat variant uit 1990 Zilver metallic. :biggrin: |
|
||||
|
||||
Weet je het zeker?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja Jurgen ik weet het nu zeker ja |