|
|||
|
|||
golf 3 1900 diesel waterpomp lek
hallo
beste mensen, zal mij even voorstellen ben magreet 28 jaar oud ik heb een golf 3 1900 dieseltje vertrouw golfje, ik heb 30 duizend km terug de riem waterpomp alles vervangen wat de garage zegt maar nu paar dagen lekt/gebruikt hij koelvloeistof elke keer als ik hem vul tot maximaal gebruikt/lekt hij vloeistof gekste wat er van is hij lekt/gebruikt gooi elke keer zelfde inhoud eruit en blijft elke keer bodempje (koelvloeistoftank) inztten ben naar garage gegaan heb ze nieuwe koelvloeistoftank er opgezet maar nog steeds gebruikt of lekt hij maar blijbaar is mijn waterpomp lek/ en nu komt mijn vraag er word tegen me gezecht golf 1900 diesel van bouwjaar 96 met 270km op de teller als waterpomp moet word vervangen dan moet mijn distribitsie ook los? om bij men waterpomp te komen om hem te vervangen.....? hoop dat jullie mij meer informatie kan vertelen om mij niet voor te gek laten houden door een garage houder alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Bij mijn weten hoeft daar de distributie niet voor los hoor...
Is alleen bij de mk4 TDI's en nieuwer...
|
|
||||
|
||||
waterpomp van 1.9 diesel
loopt over de multyriem..dus distrubutie hoeft niet los , kosten pomp rond 50 euri ,, |
|
||||
|
||||
Maar als de waterpomp lekt, zou je nattigheid op de grond moeten zien. Zie je dat?
|
||||
|
||||
Idd, weet je zeker dat ie lekt? Zou je duidelijk moeten kunnen zien. Is je radiateur onderin niet lek? En niet een slang of een waterflens op de zijkant van de kop die lwkt?
|