|
||||
|
||||
Dennis zijn Passat 35i VR6
Toch maar even een topic aanmaken voor de wintercruzer voor de winter van 2014 en 2015.
Na een Passat 35i gereden te hebben in een eerdere winter toch weer besloten om voor deze keer weer eens voor een 35i te kijken vanwege de relatief lage aanschafprijs en natuurlijk niet te vergeten de souplésse van zo'n auto. Althans, dat vind ik zelf. Deze keer een facelift 35i. Uit '95, voorzien van een VR6 met 308k ervaring op het klokje. Loopt nog spatzuiver en zeker niet verhoerd. Voorzien van leer, elektrisch bedienbare stoelen, stoelverwarming, elektrische ramen, cruise control en climatronic. Naar mijn weten mist dus alleen het dakraampje om hem full options te maken. Zeer nette auto voor zijn leeftijd en km stand. Enigste nadeel is wat roest aan de wielkast rand rechts achter maar dit laat ik zeer binnenkort repareren omdat het er gewoon weg niet uit ziet. Wat foto's, voor sommige wellicht een bekende auto? Natuurlijk zijn er ook nog plannen die ik heb met deze wintercruzer.. Schroefset vervangen, deze is niet echt berekend op het gewicht van de auto heb ik het idee. 17 of 18 inch hoepels. Dacht aan parabolen zoals onder mijn oude 16v GTI MK3. Wat kleine cosmetische dingen zoals zwarte logo's. Een keer goed poetsen en de cruise control eens maken. Ik ben in ieder geval erg content met deze slee. Het Caddy 2 VR6 ombouw project bestaat trouwens ook nog, staat alleen even op een wat zachter pitje.
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 Last edited by Dennis-Mash : 02-09-2014 at 21:54. |
|
||||
|
||||
Nette wagen hoor!
Rijdt super met een 6-pitter! Mocht je de huidige velgen verkopen dan doe je maar een pm! |
|
||||
|
||||
Dankje! Je hebt ook een pm. Verkoop ze inderdaad.
|
||||
|
||||
Leuke bak, eens geen automaat
|
|
|||
|
|||
Er zijn mindere auto's om de winter mee door te komen!
|
||||
|
||||
Leuke wagen weer dennis!
|
||||
|
||||
Dankjewel jongens! Inderdaad een handgeschakelde. Automaat was voor mij not-done in zo'n Passat met een VR6. Wordt me te schadelijk.
|
||||
|
||||
Nette pekelbak toch dennis
Zal vast weer een deftige sneeuw schuiver worden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dankje John! Komt helemaal goed, vanavond al wat kleine dingetjes aangepakt. Wielkast rand rechts achter was wat roestig maar die staat alvast strak om gespoten te worden. Ziet het er in ieder geval netjes uit.
Iemand trouwens leuke ideeen voor een grotere onderlip? Vind het altijd wel wat mooier als zo'n dun lipje.
|
||||
|
||||
misschien een cordoba lip?
Vains hier van het forum had dit op zijn us glx
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Meende dat inderdaad ook al ooit eens gezien te hebben. Heb nog zo'n lip liggen. Is eigenlijk voor de Caddy. Haha
|
||||
|
||||
Paste mooi zo'n cordoba lip
Leuke wintercruzer Dennis...
|
||||
|
||||
Quote:
past die toledo lip ook op een caddy dan? is weer eens wat anders dan een cupra lip. @vains, van welk type toledo komt die?
|
|||
|
|||
Hij gaat gewoon door, wordt weer een nette cruizer met de tijd!
|
||||
|
||||
Quote:
Komt van een cordoba sx meen ik, dat 6k model
|
||||
|
||||
Even wat dingetjes gedaan aan de Passat voor ik er mee ging rijden. Corrado staat nu gestald.
Ander stuurtje, schroefset op de juiste manier gemonteerd, Nothelles aan de voorzijde voorzien van 185/35 Nankang prut, bekerhoudertje gemonteerd, ruitenwisser achter gecleand, en wat simpele audio in gebouwd. Binnenkort wat betere foto's.
|
||||
|
||||
Ziet er gewoon goed uit!
Hoe staat het met de caddy?
|
||||
|
||||
netjes dennis!
hoe staat het er eigenlijk met de caddy voor?
|
||||
|
||||
Dankje wel Kenny & John!
Met de Caddy is het rustig. De Corrado staat nu op de plek van de Caddy zoals je op de foto's een beetje kunt zien en met de Caddy loop ik vast op de baksteun die ik nodig heb voor mijn ombouw naar mechanische koppeling. Misschien toch maar is een keertje eentje zelf maken anders.
|
||||
|
||||
Staat goed die nothelle's!
|