![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() volkswagen golf 1 cabrio te koop uit 1984 met maar 38.000km op de km teller (aan te tonen op diverse papieren.) motor: 1.8 gti (dx) vermogen: 112pk de auto is uitgevoerd met een wit dak, en een beige stof/lederen interieur. het interieur moet echter wel opgeknapt worden. een stoel lag helemaal uit elkaar, dus de bijrijders stoel is een kompleet stoffe stoel, maar wel hetzelfde model. de golf cabrio is vanuit waarschijnlijk frankrijk naar belgië, naar nederland gegaan, waarna de auto in nederland 6-7 jaar stil stond. de motor loopt eigenlijk gewoon goed moet alleen schoongemaakt worden en afgesteld worden. ik heb eigenlijk nieuwe benzine in de auto gegooid, meer niet en hij starte meteen er zitten ook nog veel onderdelen bij, zoals vloerkleed (bijna niet meer te krijgen) en nog een hoop ander spul: - vloerkleed - twee nieuwe zwart plastic bumpers - spucknapf stuur (zie foto) - 2 911 spiegels (passen met wat kleine aanpassingen zo op de golf) - 4 witte randen voor om de wielkasten de auto is keihard, in tegenstelling tot de meeste golfjes 1 verder is de auto van onderen eigenlijk helemaal klaar, hij is van onderen helemaal getectileerd, verder is werkelijk ALLES nieuw van onderen, nieuwe draagarmen, veren, schokbrekers, remschijven, gereviseerde remklauwen nieuwe remblokken, achter nieuwe schokdempers. er zijn eigenlijk 3 dingen nodig, je moet het dak repareren, een nieuw interieur en de auto hoeft eigenlijk niet eens perse gespoten te worden, want de lak is niet zo heel slecht, als je een wit LV spatbord kunt vinden en een linker deur in goede staat. als je daarna de auto polijst, heb je al een hele nette golf 1 cabrio. alle chroomlijsten e.d. zitten erbij, moeten wel gemonteerd worden voor het overnemen en het restaureren, is er geen gezeik, want de auto heeft wel papieren van import, maar geen kenteken. dus je kunt hem ook op zondag ophalen, en voor het restaureren, kost dit dus ook geen schorsingskosten. graag bieden naar waarde, dus geen onzinbiedingen. (auto is ook te koop zonder motor) bekijk ook eens mijn andere advertenties. gr wessel Last edited by wessel97 : 21-10-2013 at 11:53. |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() locatie verplicht
|
|||
|
|||
![]() zijn de kwartet velgen ook los te koop?
|
||||
|
||||
![]() Hij zit in oosterhout, en wessel, ik vind eigenlijk toch wel dat je erbij moet vermelden dat de km-teller die erin steekt maar 5 cijfers telt....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zit niet in oosterhout, kom uit udenhout. En de teller heeft maar 5. Cijfers, maar op de papieren staat de km stand, en als je naar de motor kijkt en hem hoort lopen weet je dat de km stand klopt.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kwartet velgen zijn ook los te koop, maar zondag komt iemand kijken, als de auto niet verkocht is laat ik je wat weten |
|
||||
|
||||
![]() Up
|