|
||||
|
||||
Golf GTI Turbo
Ivm de afstand van huis en werk bied ik onze Golf aan. Helaas moet er wat zuinigs voor terug komen.
Golf 4 GTI 1.8 20v Turbo Bouwjaar: 17-04-1998 Km: 260xxx (veel snelweg KM's) APK: 06-11-2013, komt een nieuwe op ! Vermogen: +/- 200PK Exterieur Donker blauw metallic 4 deurs 19'' RS6 wielen Alles in kleur meegespoten Trekhaak, geen gat in de bumper Luxe kentekenplaten Flatblade ruitenwissers voor Koplampsproeiers Verstralers US lights Gril matzwart Plastidip, kan er dus weer af en dan heeft de gril de orginele kleur weer. Gangbare schroefset V6 stabilisatorstang Autobra krijg je erbij Interieur Bora stoelen, in hoogte verstelbaar Bora achterbank, in delen neerklapbaar met armsteun Middenarmsteun voor Cruisecontrol Climatronic Stoelverwarming Regensensor Ruitenwisser interval Zef dimmende binnenspiegel Electrische ramen voor en achter Electrische verstelbare en verwarmde spiegels Motorisch K04 Turbo 3'' RVS Downpipe 3'' RVS uitlaat systeem vanaf de turbo t/m einddemper RVS Kat vervanger 4bar brandstofdrukregelaar Gechipt, zal voor 't fijne en meer vermogen opnieuw moeten gebeuren Forge Dumpvalve Altijd netjes warm gereden en na een rit een tijdje na laten draaien. Ondanks de KM stand rijd hij fantastisch, afgelopen winter zijn de kleprubbers vervangen en verbuikt hij geen olie. Tevens is de olie en filter vervangen. Orginele 16'' GTI velgen zijn erbij met winterbanen ! Inruil mogelijk, alleen VAG. Moet zuinig zijn en een trekhaak hebben. Vraagprijs voor deze auto is €3500 Auto staat in Assen. Bieden mag maar dan naast de auto. En graag geen testpiloten Voor vragen mag je me altijd een bericht sturen :tu: Mvg, Maykel Last edited by Maykel : 27-10-2013 at 16:06. |
|
||||
|
||||
Hallo,
dat is stom zeg, ik heb een 1.6FSI en ben op zoek naar wat vlotters Snap alleen dat interieur niet zo goed, waarom heb je in vredesnaam een Bora Comfortline interieur in je sportieve Golf gezet hier mijn auto: http://www.volksforum.com/forum/sho...74&page=2&pp=20 zullen we via PM verder chatten als jij interesse hebt?
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Up.
Inruil mogelijk, met bijbetaling van beide kanten mogelijk. Auto MOET een trekhaak hebben en op benzine rijden. |
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Kick
|