|
|||
|
|||
chrome bumpers werk 34
Beste, ik heb mij nu chrome bumpers gekocht de set van werk 34 voor mijn golf 1 van 82 maar ik zou willen weten hoe je hier aan begint, iemand een how to ofzo? Grtz
|
|
||||
|
||||
ligt eraan als het originele vw bumpers zijn zou ik er wel aan beginnen, maar als het namaak is niet, dan is het goedkoper om een nieuw setje te kopen, want het verchromen is belachelijk duur
|
|
|||
|
|||
Is zowiezo namaak, originele chrome bumpers vind je niet meer bijna zou gewoon willen weten hoe je er aan begint :p
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat wil je weten dan? Hoe je de bumpers in elkaar zet of hoe je ze op de auto zet?
Want beide lijkt me redelijk straight forward.
|
|||
|
|||
In elkaar heb niks van bouten fzo
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
heb de boutjes nu , nu nog iemand een plan of schema om deze in elkaar te steken ?
|
|
||||
|
||||
De nieuwe steunen aan de chromen bumpers monteren met de korte boutjes ( 2 per steun ) goed kijken dat ze niet binnenste buiten zitten.
de hoekjes erop duwen de lijsten monteren en de knipperlichten monteren ( plastic klembusjes overzetten as ze er nier bij zitten ) dan je 4 bouten van de originele bumper losdraaien de bumper eraf halen den de nieuwe monteren recht hangen en vastschroeven. het enige dat overblijft zijn de steunen aan de zijkant op je scherm die kun je eruit halen en dan een dopje oid in het achtergebleven gaatje duwen |
|
||||
|
||||
Quote:
meer valt er niet te zeggen alleen dat de eind kapjes kut er op gaan bij imi bumpers. Dit had ik achter maar bij de originele voor bumper niet paste net wat beter.
|
|||
|
|||
Zitten erop de steunen waren verkeerd heb gat moeten bijboren in de steunen
|