|
||||
|
||||
Tjeerd
Ik ben dus Tjeerd, M, van 1984 en ik woon in Zeewolde. Hier met Erik M op weg naar de See:
Ik loop al jaren rond op meetings, maar had nooit geld voor een VW, vorig jaar heb ik eindelijk een auto gekocht, deze jetta: KW schroefset er onder, setje wielen gepolijst, platte nankangs er om, stereo upgrade, porsche klinken en stoelen, achterbak en hoedenplank netjes gemaakt, gele koplampen. Van de winter is het de bedoeling om de jetta grondiger aan te pakken dus ik heb een nieuwe daily gekocht: Remklauw rv vervangen, nieuwe ruitenwissers en bobine en de vento rijdt prima.. De bedoeling was er niet aan te doen en geld/ energie in de jetta te steken, maar ik kan het toch niet laten.. -Philips H4 verlichting met hogere lichtopbrengst -CV met AB en klapsleutel in gebouwd. -Schoefset is onderweg, moet er dit weekend onder -Setje winterwielen klaargemaakt, ook voor dit weekend -Audi A3 alcantara interieur opgehaald, gaat er morgen in. -Dakantenne wil ik nog wegwerken, moet ik nog even bedenken hoe.. Dat was eht wel zo'n beetje voor nu.. En mocht je je afvragen waarom: Volksforum Aandeelhouder travel pussy travel pussy?? Leg ik nog wel eens uit
|
||||
|
||||
dat kunnen heel wat mensen hier uitleggen hoor
|
||||
|
||||
Haha, ja, maar het blijft het leukst op een meerdaagse meet, met de nodige biertjes
|
||||
|
||||
Interieur-upgrade:
van: Naar:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb inderdaad nu al weer zin in de volgende! |
|
||||
|
||||
Lekkere Jet!
|
|
||||
|
||||
De vento van nieuw schoeisel voorzien:
15"Pirelli's en flink op de grond, moet nog even fine tunen met de hoogte en de naafdeksels opsnorren.
|
||||
|
||||
I need TP for my... oh well...
Tjeerd!! Blijft een mooie Jetta.
|
||||
|
||||
Ha Theerd, welkom jongen. Laat je niet te veel beïnvloeden door die badgasten hier
|
|||
|
|||
Welkom hier op het forum.
Ik heb jou vandaag gezien in de parkeergarage in essen. Die pirelli velgen vielen mij inderdaad op. Mvg, |
|
||||
|
||||
Ja klopt, vandaag een dagje naar Essen geweest, goed opgelet!!
Beetje audio ingeslagen voor weinig, morgen maar eens in de Vento schroeven..
|
||||
|
||||
ONdaks dat ik niet te veel wilde doen aan de vento, toch maar even de nieuwe 'zomerlook' |
|
||||
|
||||
Lekkerre vento hoor !
Wat voor wielen heb je er nu onder liggen ? |
|
||||
|
||||
17" 2 delige BBS, hart gunmetal en gepolijste rand met 185/35/17
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zijn dit bbs rx-en Tjeerd ?
Super mooie foto btw |
|
||||
|
||||
Nee volgens mij heten ze BBS R90.
Thanks! |
|
||||
|
||||
Quote:
Origineel mini velgen zeker met doorlopende spaken in het Hart. Kan het niet zo goed zien op de foto's nl. |
|
||||
|
||||
Jep
|