|
|||
|
|||
scirocco te koop aangeboden
Bij deze bied ik mijn scirocco te koop aan .
Ik ben de 3e eigenaar van de auto . Hij is nieuw geleverd in duitsland en is door een garage naar nederland gehaald in 1996. Daarna is de auto verkocht ( in 1996) aan een mevrouw van bouwjaar 1936. Zij heeft hem tot aan dat ik hem kocht altijd gebruikt . Originele boekjes nog aanwezig . De auto is van onder helemaal hard , mag je dus ook gewoon op de brug bekijken. De auto rijd super en is voorzien van stuurbekrachtiging en schuifdak ( deze is stuk ) Hij heeft 2 minpuntjes , het schuifdak werkt niet ( dakplaat is eraf geschroefd nu) is vast met een revisie setje wel te maken . Andere minpunt is een roestplek net onder de b stijl Verder is de auto best wel strak voor zijn leeftijd ( foto`s zeggen genoeg lijkt mij ) Het is echt de moeite waard om de kleine dingen te fixen en het plekje te laten spuiten . Voor meer info graag even bellen naar 06-50429300 . Beperkt inruil is mogelijk Prijs : 1250 euro , eventueel met nieuwe apk leverbaar . De auto is te bezichtigen in Alkmaar [IMG]]http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/7/foto22.JPG[/IMG] Volgens mij zijn dit wel genoeg foto`s lijkt mij |
|
|||
|
|||
up
|