|
|||
|
|||
2,0 8v bak ombouw
kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb om mijn 2,0 8v 2e motor
met een stang geschakelde bak om te bouwen naar een kabel geschakelde bak heb ik b.v ook een andere koppeling en vlieg wiel nodig of kan ik een bepaalde bak halen (weet niet welke nog uitzoeken) en die monteren alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Je hebt een ander vliegwiel en koppeling met druklager nodig. Schakeltoren met kabels voor in de auto, de koppeling is hydraulisch bediend dus dat moet ook omgezet worden.
Heb je een bepaalde reden om m naar kabel om te bouwen? |
|
|||
|
|||
ik vind een kabel geschakelde bak wat strakker schakelen maar als ik zie wat ik nodig heb kan ik beter een stang geschakelde houden
moet namelijk een andere bak |
|
||||
|
||||
Ok. Ja een dezelfde bak erachter zetten is het makkelijkste.
|
|
||||
|
||||
Voor zo'n stanggeschakelde kun je zelf heel makkelijk een short-shift maken als ik het nog goed weet
|
|||
|
|||
oke thx dat is een goed idee weet je ook hoe dan hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden
|
|
||||
|
||||
Daar kun je setjes voor kopen (zijn niet erg duur) , je hoeft alleen maar een stang aan te passen dmv extra gaten. Je kan het kopen of gewoon boren.
Alleen geen ervaring hiermee of dit daadwerkelijk ook veel uitmaakt Voor ergens rond een 10tje heb je een nieuwe beugel met de kunststof busjes erin. http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-2-3-...#ht_1431wt_1071 Last edited by Kevert : 24-09-2013 at 10:32. |
|
|||
|
|||
dank je wel hier kan ik wat mee
|