|
||||
|
||||
'86 Crewcab Turbodiesel
Hierbij stel ik mijn andere liefde voor (naast mijne Coupe natuurlijk )
10j geleden heb ik deze bus al eens in mijn bezit gehad, en jammer genoeg weer verkocht omdat de motor opgeblazen was Aangezien we net getekend hadden voor ons huisje was de keuze tussen bus of huis... Huis was toen wel prioriteit en nu heeft hij zijn weg terug naar mij gevonden.. Het is een 86er DOKA met turbodieselmotor en 5 versnellingen (!), bied plaats aan 6 personen en heeft achteraan ook een verwarming (handig voor ons dochtertje ) fotokes van 10j geleden zoals ik hem gekocht heb en wat ik er mee gedaan heb.. en zo staat hij er nu (voorlopig dan) bij
|
|||
|
|||
GAAAAAAAAAAAF!!!!
wat zijn de plannen dimi?
|
||||
|
||||
mooi ding dimi
|
||||
|
||||
gaaf! Die zie je ook niet overal meer, en superhandige auto's!
|
||||
|
||||
thx manne
eerst zien dat hij technisch/mechanisch helemaal TOP is en daarna zien we wel wat ik ermee doe ideetjes zijn er genoeg maar ik kan er maar 1 tegelijk uitvoeren he aangezien ik nu toch eerst moet wachten hoe het met mijn voet verder gaat heb ik tijd genoeg om er nog eens rustig over na te denken wat te doen met de buitenkant als er nieuws is laat ik het hier weten
|
||||
|
||||
Vette shit Dimi!!
|
|||
|
|||
mooi nieuws Dimi eindelijk weer een bus
en sterkte met uw voet |
|
||||
|
||||
haha cool ding, heerlijk zo'n ragbak!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vet!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gisteren was mijne maat op bezoek en we hebben eens een velg gepast...
Zitten lekker, al zeg ik het zelf :mrgreen: Achteraan zullen dus spacers komen om de diepte op te vullen
|
||||
|
||||
dat gaat goed staan!
|
||||
|
||||
zekers...
|
|||
|
|||
up richting Drik met die dingen ....dik man
|
|
||||
|
||||
Quote:
alles op z'n tijd vriend
|
||||
|
||||
staat zeker niet gek! Mooi wieltje! Hoe vallen ze voor, lijkt op de foto wel erg breed! En passen de deksels er op?
Volgende week dinsdag thuis?
|
||||
|
||||
Gaaf ding en mooie hoepels!
|
|
||||
|
||||
Hey cool, die Atiwe werden origineel op de Tristar als optie aangeboden!
Staan op Marktplaats momenteel wat Tristar onderdelen te koop zag ik, misschien wel leuk ter completering. Zelf momenteel op zoek naar iets vergelijkbaars (doka, voor '86, TD of TDI) om mijn T3 multivan tegen in te ruilen. Leuk ding dit, foto's van het interieur? Had ik nog een vreemde vraag; ik ben in een 3D programma een Doka aan het maken en probeer de maten zo goed mogelijk mee te nemen maar ik kan nergens vinden wat de binnenmaat van cabine is van voorkant dashboard (dus niet de raamkant) tot de wand achter de achterbank... weet jij dat misschien? |