Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 27-08-2013, 11:42
Bontje's Avatar
Bontje Bontje is offline
VW Fanatic

Default Milltek edition uitlaat vraagje.

Peepz,

Gezien ik een shitload aan korte stukken rij met me gti kon ik erop wachten dat me uitlaat een keer rot zou worden door het vocht wat blijft hangen.
Nu heb ik dus zoals bovenaan staat een milltek systeem op het oog, het type wat onder de edition oorspronkelijk thuis hoort. Dit voornamelijk omdat ik deze persoonlijk mooier vind en dat er al veel met een v6 look rijden. Enkel vraag ik me nu nog wel af, de originele spoiler van me gti is deze net zo hoog/dik als die van de edition? Had namelijk bedacht om zelf hier de uitsparing in te gaan maken, maar als die niet zo dik is dat het niet zo netjes zou staan.

Hoor graag van jullie.

Greetz.

Ik rij niet hard, maar wel voor je!
Reply With Quote
Old 19-09-2013, 13:56
Bontje's Avatar
Bontje Bontje is offline
VW Fanatic

Het is al opgelost,
Kwam in Almelo een mede mkIV rijder tegen met de originele gti spoiler eronder met milltek edition uitlaat. Blijkbaar gaat die van de edition verder recht naar beneden en valt het sierstuk strak in de bumper, dit in tegenstelling van de ori gti'er. Vond het niet mooi staan en heb dus de milltek v6 bestelt.

Ik rij niet hard, maar wel voor je!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules