|
|||
|
|||
Golf1 met Porsche remmen geen remdruk
Hallo mensen,
Nou heb ik op men golf 1 de g60 klauwen vervangen door Porsche remklauwen en achter de 36 vervangen voor 38. Nou kan ik men pedaal zo naar de bodem trappen, heb alles al 2 keer nagelopen voor lucht maar dat zat er niet meer in de tweede keer. Voor deze upgrade deden de g60 remmen het gewoon goed. Iemand ideeën wat dit probleem zou kunnen wezen? Hoor graag wat. Gr. Frank |
|
||||
|
||||
22 mm hrc?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dacht het wel, kan ik dat vanaf de buitenkant zien? |
|
|||
|
|||
Der staat op de zijkant 34. AB. 20.
Dus dan zal het denk wel een 20mm zijn. Is dat niet goed, te klein? |
|
|||
|
|||
gewoon lucht, als het daarvoor wel werkte, of een lekke hrc naar binne toe.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb hem lang genoeg door laten lopen zit echt niks meer in. Gaat als die dan lek is daardoor men pedaal helemaal naar beneden. Is dat nog anders te testen? En als dat zo is vervangen voor een grotere 22mm? |
|
|||
|
|||
ik heb zelf ook een 20mm hrc geloof ik remt als een malle in combie met Porsche remklauwen.
|
||||
|
||||
Ik denk ook lucht de grootte van een HRC heeft hier niks mee te maken.
HRC niet met pompen per ongeluk kapot getrapt toen er ng weinig druk was ? Een 22mm HRC is zo te vervangen moet je alleen de pin van de bekrachtiger aan passen naar de Golf1. Heb ik ook zelf al eens gedaan met die van een Golf2 16V en nu met die van een Golf4 daar is de HRC weer iets je groter dacht 23, nog wat. http://www.volksforum.com/forum/sho...t=116735&page=3
|
|||
|
|||
Quote:
Ik gaat dan morgen eerst nog maar een keer alles door laten lopen. En anders maar kijken voor een andere hrc Misschien dat ik hem dan gesloopt heb. |
|
||||
|
||||
Remklauwen links en rechts niet verwisseld zodat de ontluchtingsnippels aan de onderkant zitten?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij hebben 38mm klauwen juist de ontluchtingsnippels aan de onderkant.
Klauwen achter eraf, blok hout tussen de zuiger in en klauw op de kop houden en ontluchten maar. |
|
|||
|
|||
Correct klauwen eraf, ondersteboven houden en maar weer ontluchten