![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens tijdgebrek(Huis gekocht) bied ik mijn Golf project aan, rijdt al wel( heb er al diverse ritten van 50km mee gereden) en is zelfs al zonder Intercooler Enorm pittig.
Heb er een Seat Ibiza GT TDI AFN 110pk motor in gebouwd. De motor is gechipt naar 140pk. Zit nu zwart leren interieur in, ook achterbank en recaro stoelen (bestuurders stoel elektrisch) Wat is overgezet: Voortrein incl cupra remmerij. Stuurbekrachtiging Versnellingsbak Kabelboom Tellerklok, alle meters werken. Cruise control 16 inch Seat Ibiza Cupra velgen Nieuwe koppeling (enkel massa voor het vermogen) Wat moet je nog doen om in ieder geval tot 31dec 2014 belastingvrij te kunnen rijden mee te rijden? (na 2014 als benzine belasting arm(120,- per jaar) RDW omlaten keuren naar diesel, wat geen probleem zal veroorzaken. Voor het vermogen een intercooler er op bouwen. Heb al een g60 frontmount IC liggen. 2 gaatjes lassen binnenkant wielkassen. Kleine interieurdelen netjes maken Foto's komen nog en via email te verkrijgen Bijna alle golf benzine 1800 16v Kr motor enz. nog aanwezig Prijs: 1000,- Wat het mij zelf gekost heeft: aanschaf golf, 1 jaar geleden €1300 aanschaf motor + alle onderdelen €600 ombouw laten doen voor €600 Klein materiaal €150 Last edited by Roelof_mk2_tdi : 05-09-2013 at 10:57. |
|
|||
|
|||
![]() Schopje!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik wil wel graag info over het kr blok!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mocht ik de auto niet in zijn geheel verkopen, mag je het KR blok voor een vriendenprijsje ophalen. zat zelf te denken aan 50 euro. Groet, Roelof |
|
||||
|
||||
![]() foto's doen wonderen! info over de km stand van zowel de auto als het blok?
|
||||
|
||||
![]() Graag foto's!
|
|
|||
|
|||
![]() Motor heeft 340.000 gedraait, golfje zelf weet ik niet, vermoedelijke 240.000km.
APK is afgelopen 30 april verlopen Foto's zal ik vanmiddag even schieten. |
|
|||
|
|||
![]() Up! Staat enorm in de weg, nu €750,- !!! Alleen aan onderdelen 750 waard!!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat moet er aan gebeuren voor nw apk dan? En kan ik hem morgenavond bekijken?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij moet dat 31 december 2013 zijn, hoor! |
|
||||
|
||||
![]() fotos?
|
|
|||
|
|||
![]() Zeer geintresseerd. Heb je duidelijke fotos voor mij? pm is ook goed
|
|
|||
|
|||
![]() is het nou tot 31 dec 2013 of 2014?
|
|
||||
|
||||
![]() Dec 2013
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je ook een foto van het interieur, eventueel wel belang bij als ie in onderdelen wordt verkocht
|
|
|||
|
|||
![]() Wordt als het goed is zaterdag opgehaald, mocht dat niet zo zijn laat ik dat zsm weten.
Groet, Roelof |