|
|||
|
|||
Spanningsregelaar dynamo mk1, mk2, mk3, passat, polo, etc
Bij deze spanningsregelaar te koop van Hella, heb dit nieuw liggen uit oudere voorraad (NOS zoals de kevermannen dat vaak noemen).
Nummer is 5DR 004 241-121 gelijk aan: VW: 068 903 803 (B/D) Bosch: 1 197 311 028 Zit onder andere op dynamo's bij de volgende motorcodes: KR, PL 2E, ADY, AGG 9A 1Y RA, SB ABS, ADZ, RP EX, EW, JH, DX, EV, PB, JJ Kortom, eigenlijk op alle motoren heeft het wel gezeten. Dus is jouw dynamo op? Dan is vaak alleen dit onderdeel versleten. Dit bevat namelijk de koolborstels plus de spanningsregelaar. Wil je weten of dit bij jouw auto past? Ik heb ETKA en andere mogelijkheden om te checken of het bij jou past. Foto: (dat bruine is een was die fabrieksaf is aangebracht ter bescherming van de contacten) Nieuwprijs in de winkel 33 euro ex btw. Nieuwprijs bij mij nu: 10 euro. Kan verzonden worden. Wie kan ik er blij mee maken? Last edited by Melvin - US Lights : 30-09-2013 at 21:28. |
|
|||
|
|||
Je zal het maar nodig hebben!!
|
|
||||
|
||||
Toevallig ook voor de hk motor ?
|
||||
|
||||
Ik controleer ook Zaterdag even wat ik er in heb zitten ,heb ook liever een nieuwe
|
|||
|
|||
@Style: das goed, let me know!
@VW Johs: Je hebt pb. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Wat doet deze precies ?
Zorgt deze voor 12.4 volt die nodig is ? Hoe weet je of deze vervangen moet worden ? Anders heb ik evt ook intresse Last edited by vwfiel : 28-09-2013 at 20:51. |
|
||||
|
||||
Hoi Melvin,
Ik vergeet steeds te kijken wat er bij mij in zit kan je misschien iets met mijn VW nr van de dynamo ??? 028 903 025G
|
||||
|
||||
Ik heb ook wel interesse! Ik heb een EV dus daar past die wel op.
|
||||
|
||||
Quote:
Peter, Die past niet! Hij is voor dynamo's waar de spanningsregelaar aan de achterkant zichtbaar is... Overigens, dat is een heel net prijsje! |
|
||||
|
||||
Dat zou jammer zijn hij vermeld dat het ook in een 2E past en die rijdt ook met deze dynamo volgens ETKA.
ABD,ABU,2E,AAM,AAZ,1Y 70A Bosch 028 903 025G
|
|||
|
|||
@Style: bij jou past die helaas niet... Ik denk dat dit een bouwjaar-verschil moet zijn in mijn systeem..
@Wouter42: op jouw EV zit dezelfde idd. Je hebt pb. |
|
||||
|
||||
Geen probleem Melvin was het proberen waard
|
|||
|
|||
ik wil er graag 1 voor mijn SB motor, en 1 voor de HK. Past ie daar ook op?
|
|
|||
|
|||
Het is niet dat ik ze bij de vleet verkoop Ik heb deze ooit voor mezelf gekocht als reserve, maar nooit gebruikt. Nu overbodig, vandaar dat ie weggaat
|
|
|||
|
|||
Heb even gekeken bij mij
Is deze al aan vervanging toe ? Heb namelijk helemaal geen idee hoe of wat Graag jullie advies |
|
|||
|
|||
Lijkt nog goed zo, als de koolborstels nog wat worden ingedrukt met monteren dan zit je nog even goed!
|
|
|||
|
|||
gereserveerd
|
|
|||
|
|||
sold