|
|||
|
|||
Golf MKII Loopt niet goed (Gasklephuis)
Hallo,
Ik heb nu al een aantal weken een probleem met mijn Golf MKII. Het gaat hier om een 1.8 8v motorcode GX Het probleem Als ik hem start mijn auto redelijk netjes loopt circa 1300toeren. Na een korte tijd begint hij te zakken in toeren, en moet ik gas houden om hem aan te houden. Als ik de koppeling intrap daalt hij naar zo'n 500toeren en valt hij uit. Ook komt er dan een raar luchtje uit de uitlaat Na een tijdje te hebben gereden blijft de auto lopen en schommelt hij tussen 1300toeren en 2000toeren, of hij blijft hangen op 2000toeren (ook heel irritant) Bij flink optrekken voel je ook dat hij inhoud. Ik heb al veel naar dit probleem gezocht. En ben heel vaak een vuil gasklephuis tegen gekomen.. Vraag 1: Kan iemand mij in duidelijke stappen vertellen hoe ik mijn gasklephuis op de juiste manier demonteer schoonmaak en monteer. Vraag 2: Ik zie 4 dingen aan m'n Gasklephuis hangen. Wat is dit allemaal? 1: vacuüm slang van? 2: vacuüm slang van? 3: ?? 4: ?? Vraag3: Kunnen er meer dingen zijn die dit veroorzaken? Zoja, wat en hoe.. Hoop dat jullie me een beetje opgang willen helpen, met het oplossen van dit probleem. Groetjes Wesley Last edited by Thumster : 11-09-2013 at 16:20. |