|
|||
|
|||
Golf 5 gti/a3 8p 2.0tfsi hybride ko4+s3/ed30 injectoren en pomp aangeboden
Hallo iedereen,ik ben redelijk nieuw in het forum gebeuren dus ik zal mezelf even voorstelle.Ik ben Kenny van belgie,27 jaar en ik ben in het bezit van een audi a3 8p 2.0tfsi quattro(axx motor) van bj 2005,dus een pre Fl.nu ik heb ongeveer 2jaar geleden een leuk ed30 blokje gevonden wat op deze moment wordt ingebouwd in mn wagen.nu heb ik een leuk setje te koop voor de mensen met de originele k03,het gaat hier om een nieuwe omgebouwd k04 van xtmotorsport.deze is bijgewerkt bij AET in de UK.en zou goed zijn voor zo een 375pk.hierbij heb ik ook nog de ed30 injectoren en hoge druk pomp+de throttle pipe en de turbo discharge pipe voor ko4.deze stukken hebben 4500km gelopen dus zijn zo goed als nieuw en de turbo is nagelnieuw.setje gaat weg voor 2000euro.Lijkt misschien veel geld maar de turbo alleen kost al 2300euro.bij interesse stuur je me maar een berichtje of je kan me smsen op 0032486/882547 de stukken kunnen afgehaald worden in Belgie in 3570 Alken limburg
Last edited by 8Per : 03-09-2013 at 12:20. |
|
||||
|
||||
Ik zal even mild zijn omdat je toch de prijs hebt genoteerd.
Graag de regels lezen en je advertentie in orde maken anders wordt deze verwijderd.
|
|||
|
|||
Quote:
oke sorry hiervoor,ik zal het in orde maken. |
|
|||
|
|||
Hallo jongens even een aanpassing,het gaat hier om een hybride k04 turbo met bijhorende onderdelen voor de golf 5 gti/audi a3 8p tfsi,eigenlijk alle dwars liggende tfsi motoren met een k03 turbo voor 2000euro en ik ben woonachtig in Belgie,limburg(3570 Alken).even een vraaje aan de mod,hoe pas ik mijn profiel aan dat ik daar mijn woonplaats kan in vermelden.alvast bedankt.
|