![]() |
|
|||
|
|||
![]() geachte mensen.
ik heb tegen lage muur aan gereden tegen rechter band. flinke klap tegen muur van 30 km per uur. kapotte band en kapotte velegn en scheef. en wielnaaf is krom ik heb sloop wielnaaf en draagarm vervangen. en uitgelijnd en wielen getest om balanceren nu is netjes alles recht. maar als ik rijd dan trilt het beetje bij de stuur als ik aan het rijden pfff. ![]() het is erg vervelend zeg. wie weet het ervaring mee? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan me zeer voorstellen dat door de dreun je stuurhuis ook goed op zijn flikker heeft gehad, daardoor speling heeft opgelopen tussen de heugel en tandwielen. Dat zal gaan rammelen...
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je je velgen nu vervangen of gewoon een andere band erop en gebalanceerd.
spoorstang van een 6n kan meestal ook niks hebben.
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 03-09-2013 at 21:26. |
|
|||
|
|||
![]() stuur werk het uitstekend goed.
![]() Ik heb reserve velg erop gezet. die is recht en gebalenceerd. ![]() het is lastig om het vinden waar trillen vandaan komen. miss zeker van lager of zo. |
|
||||
|
||||
![]() Stuur huis kapot
Is je stuur huis bekrachtigt of niet |
|
|||
|
|||
![]() bekrachting. hij draai alles goed geen kraak geluid enz. alleen rijden recht trilt hij wel.
miss kan iemand helpen om mijn auto nakijken waar kapot is? |