![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is meer een interessepeiling. Ik weet nog niet precies wat ik met mijn Golf wil, maar als er veel interesse is in alle onderdelen, dan mogen de delen weg.
16v PL motorblok Golf 2 GTI, 189.000 kilometer gelopen, komt uit een schade Golf en staat al een tijdje stil. Startmotor is er niet bij, volgens mij is deze aan zijn eind. Blok heeft nieuwe distributie en waterpomp, en heeft sinds het vervangen daarvan niet gelopen. Locatie: Didam of Doetinchem - Kaal blok €150,- - Koppeling (Nieuw!) €100,- - Versnellingsbak (Gereviseerd) €100,- - Inlaatspruitstuk €50,- - Complete uitlaat (Uitlaatspruitstuk is volgens mij lek) €100,- - Luchtfilterbak (K&N inlegfilter) met spinnekop en injectoren €65,- - Radiateur €50,- - Kabelboom €50,- - Alle koelslangen €40,- - Aandrijfassen €100,- - Ontstekingsmodule + bougiekabels en bobine €50,- - Subframe met motorsteunen €75,- Alles samen voor €550,-! ( Dat is €380,- korting ) Foto's van alle delen zijn in mijn projecttopic te vinden. Edit: Mag eventueel ook inclusief carrosserie (zonder interieur, bumpers, g60 en verlichting) maar inclusief GTI achteras met zeer goede rubbers, schijven en blokken voor €750,-
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 20-08-2013 at 18:28. |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik heb je advertentie gezien. Heb je de onderdelen nog steeds? Gr. Anthony |
|
||||
|
||||
![]() Onderdelen zijn inderdaad nog steeds aanwezig.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey wouter
heb enige interesse in de versnellingsbak. is deze nog te koop ? groetjes chris
|
||||
|
||||
![]() Is nog aanwezig ja, maar verkoop voor alsnog het liefst alles in één keer.
|
||||
|
||||
![]() ![]()