|
|||
|
|||
Santana/32b verlichting
Hoi,
Ik heb een probleem met mijn verlichting. Van de week op een avond werd ik gewaarschuwd omdat mijn achter verlichting het niet deed (dashboard verlichting werkte toen ook niet). Nu heb ik de zekeringen gecheckt maar die zijn allen heel. Verder doet de voorzijde het nu ineens ook niet meer! Ik denk als eerste aan de lichtschakelaar aangezien je al bovenstaande verlichting daarmee aanschakelt. Knipperlicht doet het namelijk wel. Iemand een tips, idee of een alternatief wat het kan zijn? Groetjes |
|
||||
|
||||
Zal idd wel de schakelaar zijn, die krengen hebben een trend van storingen. Gewoon even vervangen, soms is een paar keer er tegenaan tikken of een paar keer fors aan-uit drukken al genoeg om hem weer wakker te krijgen.
jaja, kwaliteitje daar bij vw... |
|
||||
|
||||
Quote:
Mag 't, na 25 jaar
|
|||
|
|||
Heb nu een nieuwe schakelaar geprobeerd maar enkel dimlicht werkt. Stadslicht pakt hij niet en mijn achterverlichting zet hij er ook niet mee aan.
Iemand ideën? Bedrading nakijken of zijn er nog punten welke ik eerst kan checken? |
|
|||
|
|||
Uiteindelijk was het toch de schakelaar, stekker trok zichzelf eruit. Werkt weer prima!
|