![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb tijd terug verlagingsveren overgenomen, maar heb nu dus nog bijpassende dempers nodig?? voor een polo coupe btw!
![]() wie o wie??????????? of iemand die weet waar??? |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tja het is natuurlijk wel altijd het beste, maar als de veren 40-50 lager gaan is het goed te doen zonder de dempers, maar zijn ze lager, vindt ik het echt zwaar waardeloos rijden, veel te stug en geklapper.... Oeps lees weer niet goed....je zoekt juist dempers.... :o
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ja zoek juist de dempers. je bent weer een jaartje ouder he, dan gaat 't lezen niet meer zo makkelijk! ![]() heb wel een advertentie gevonden waar gele koni's aangeboden werden, zijn die bijvoorbaat korter of zijn dat gewone dempers mits anders vermeld? |
|
||||
|
||||
![]() wat is 'dempers' in 't duits btw?? Sportfahrwerk is meteen een heel setje, das niet de bedoeling...
|
|
||||
|
||||
![]() dempers zijn federbeine (geloof ik)
maar ik zou ff naar koni of sow gaan die hebben die dingen zat |
|
||||
|
||||
![]() dämpfer....
gele koni is stugger, maar niet veel lager, wel genoeg om de veer goed te klemmen. als de veren los op de schotels komen te liggen dan is het ook apk afkeur, en dat gebeurt bij een verlaging van rond de 4 a 5 cm. ebay zoeken op koni gelb polo 86c enz....
|
||||
|
||||
![]() ok tnx!
|