|
|||
|
|||
Te koop: Golf 2 1991 APK tot November (325,-)
Na een jaartje is het nu toch de tijd mn golfje te verkopen. Heb veel plezier van de auto gehad maar heb de kans gegrepen om m'n droomauto te kopen (Saab96, geen VAG product )
Het gaat om een zwarte Golf 2 1.3 uit 1991 met 2 ton op de teller met een geldige APK tot November 2013. Positieve punten: -smetteloos interieur -schuifdakje -Hella koplampen uit 2011 -keiharde bodem -extra voorruit -trekhaak -extra grille met verstralers -eventueel 13" winterbanden (7mm voor, 5mm achter) op orig. velgen -8x JBL speakers -veel rekeningen -goede uitlaat Nadelen -koelvloeistof lekkage -kleine plekjes rond voorruit, niets ernstigs -deuk in linker voorspatbord (vandalisme) -wat deukjes en krasjes. Auto is ook niet meer nieuwe -koppakking is hoogstwaarschijnlijk door Foto's via de mail! Auto is momenteel geschorst, wel rijdend! Auto is dus ideaal om op te knappen/onderdelen/VR6 ombouw door zijn open dakje Vraagprijs zonder winterbanden €350 - 300! Hij moet nu echt weg! De eerste die er 200 voor overheeft mag hem hebben! Chris Last edited by Christiaan94 : 14-09-2013 at 19:03. |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Up! Prijs valt over te praten
|
|
||||
|
||||
fotos?
|
|
|||
|
|||
Net een PM gestuurd.
Hallo,
Ik heb nog een laatste vraagje: In een ander topic waar iemand onderdelen te koop vraagt bied u uw Golf ook aan , alleen hier schrijft u bij met lekke koppeling. Ik neem aan dat dit de Golf betreft die u dus aanbied? Gr Roel |
|
|||
|
|||
ja dat betreft deze auto. Sorry van het late antwoorden, was op vakantie
tevens: up en prijsverlaging! Last edited by Christiaan94 : 26-06-2013 at 09:36. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up, prijsverlaging!
|
|
|||
|
|||
Hij begint erg in de weg staat, 275 en je mag hem hebben!
|
|
|||
|
|||
Zoals al gezegd, 200,- en hij mag weg! Nieuwe auto staat al op de oprit
|
|
|||
|
|||
fotos
|
|
|||
|
|||
Kan je krijgen via de mail. Je kunt me een pb'tje sturen met je email adres...
op mn autoweek review staan wel wat foto's: http://www.autoweek.nl/autoreview/3...golf-13-cl-1991 Last edited by Christiaan94 : 16-09-2013 at 07:56. |