|
||||
|
||||
Pookknop glaasje?
Heb vandaag mijn nieuwe pookknop binnen gekregen, alleen het glaasje wat over de cijfers zit is niet zo netjes meer. Ik wist dit voor het kopen, dacht dat ik dat wel kon oplossen.
Nu is de vraag, waar kan ik zoiets vandaan halen?
|
||||
|
||||
je kan ook proberen om hem op te polijsten als hij mat is, zolang er maar geen diepe krassen in zitten.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nee hoor, zit er niet aan vast. Heb je hem al uit elkaar gehaald? Met een niet te scherpe schroevendraaier en veel voorzichtigheid wip je het glaasje er zo vanaf. Dan zie je dat het cijfer plaatje los is. Je kunt die delen helaas niet los verkrijgen. Toch niet voor zover ik weet.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik dat plaatje nog, alleen weet ik niet of ik het nog nodig heb, daarom hield ik hem ook, maar als je hem graag wil kunnen we wel praten vie pm
|
|||
|
|||
Quote:
Bij volkswagen classisparts is dat golf balletje nieuw te leveren hoor € 25,- nieuw uit duitsland origineel vw. http://www.volkswagen-classic-parts.de/shop/ zoek op golfbal |
|
||||
|
||||
Als het van plexiglas is kun je het opvullen met secondelijm (cyanoacrylaat) en polijsten, zie je niks van..
|
|
||||
|
||||
Quote:
die €25,- lijkt heel goedkoop totdat je naar de verzendkosten kijkt wordt het toch snel een pookbal van bijna €50,-
|
|||
|
|||
Quote:
sommige dealers bestellen regelmatig bij classic parts, misschien worden de verzendkosten dan ook verdeeld...
|
|||
|
|||
Spijt me zeer maar €50,- euro valt dan nog mee!
Geloof nou maar niet dat je bij de BMW zo iets hebt voor deze prijs hahaha Of misschien nog wat extra's bestellen ? Ik weet niet of je nog meer zoekt? |
|
|||
|
|||
Toen classicparts die balletjes nog niet leverde was je afhankelijk van ebay, ik heb toen eens alle beschikbare golfballetjes gekocht die ze hadden :P
Maar daar liepen de prijzen ook op tot soms wel 70 euro he! En dan nog verzends kosten en dan was het nog 2e hands ook. Dus goed dat ze nu op classic parts staan. |
|
||||
|
||||
Ja ik wil best een nieuwe knop bestellen, maar jammer dat ik deze niet kan repareren, of dat glaasje vervangen. Past het glaasje van een gewone pookknop er ook in? Ik heb deze namelijk net, beetje jammer als ik dan meteen nog een andere moet kopen.
|
|||
|
|||
Een gewone pookknop heeft geen glaasje.