|
|||
|
|||
tommiee92
Na een tijdje rondlezen maar een account aangemaakt en zie hier mijn voorsteltopic!
Mijn naam is Tom, ik ben 21 jaar oud en kom uit Dieren. Ik heb MBO Aftersales management gestudeerd niveau 4 op het ROC aventus Apeldoorn. Ik heb nu onderhand alweer 2,5 jaar een Lupo GTi. Zoals aan het kenteken te zien geen Nederlander maar een spanjaard. Super auto! op een defecte aircopomp na nog niks tegengekomen en ook de APK's zijn elke keer zonder vermeldenswaardigheden gepasseerd! sommigen kennen hem misschien nog wel, eerder zat er een zwart/rood geblokt dak op, maar deze heb ik er toch maar afgehaald. Plaatjes: baasje bij het beestje. Let niet op het matje, is inmiddels vervangen door een nieuwe detailen is ook mijn hobby, hopelijk is dit te zien aan de foto's! bedankt voor het lezen Last edited by tommiee92 : 11-07-2013 at 15:48. |
|
||||
|
||||
leuk ding, niet kapot van de rode klinken en booskijkers, maar zeker leuk ding
|
|||
|
|||
Thanks, blijft natuurlijk smaak!
|
|
||||
|
||||
absoluut. zeg ook niet dat t niet mooi is, gewoon niet mijn smaak. maar hij glimt idd als een malle
|
|||
|
|||
If it doesn't shine it ain't mine
Dat motto houd ik altijd maar aan haha! |
|
|||
|
|||
Zijn dat nou 'mini' naafkapjes?
|
|
|||
|
|||
Scherp robbie!
Dit zijn de bbs rm844, en deze komen van een Mini cooper S af ( waren 17" optie velgen van de mini ) |
|
|||
|
|||
Dat is een hele tijd geleden inderdaad, dat klopt!
|
|
||||
|
||||
gaaf ding! booskijkers en raamblindering vind ik minder (Sjonnie style ) maar voor de rest: mooi ding!
|
|
|||
|
|||
Momenteel ben ik op vakantie in Madrid, mijn vader woont daar voor een paar jaar ivm zijn werk.
De Lupo komt van origine ook uit madrid en ik ben met de auto samen met het vrouwtje naar Spanje gegaan. In het onderhoudsboekje stond de dealer waar de lupo nieuw geleverd is. Dat was toch wel behoorlijk dichtbij, dus kon het niet laten om er even langs te gaan en er een foto te schieten. |
|
|||
|
|||
Welkom!
Waar staat die mooie Zwart ibiza 6L FR op de foto? Mooie Lupo GTI heb je! |
|
|||
|
|||
Thanks, de FR van bart heb ik hier:
|
|
|||
|
|||
Hehe! 2 dikke autos bij elkaar!
|
|
|||
|
|||
Zeker die van Bart is echt superdik! En na het chippie ook errug rap..
|
|
|||
|
|||
Klopt! heb stukje mee gereden , toen we van VW speed kwamen.
|
|
|||
|
|||
Das echt feest vooral op hogere snelheden loopt het lekker door!
|
|
|||
|
|||
Kan ik niet over oordelen maar geloof het best!
heb alleen industrie stukjes mee gereden |
|
|||
|
|||
Helaas MIVW gemist..
Onderweg met pech komen te staan omdat mijn radiateur lek was gegaan, noodgedwongen moeten stoppen en me door een maatje op laten halen. Op het werk de oprijwagen kunnen halen ( zelfs op zondag! ) en de lupo opgehaald. Gister bezig geweest om de radiateur te vervangen. voorbumper en steunbalk moeten verwijderen om de radiateur te demonteren, erg krap allemaal onder de kap! Nieuwe radiateur heeft me uiteindelijk 85 euro gekost, nieuw! nu dus weer goed in orde.. |