|
|||
|
|||
Polo g40
Hierbij bied ik mijn polo g40 aan.. er zit wel wat werk aan.. daar is de prijs ook na
de versnellingsbaksteun die aan de chassisbalk vast zit begint los te laten ik heb geen tijd om hem te maken.. De volgende onderdelen zijn vervangen: Olie+oliefilter rotor+verdelerkap bougie's dak rubber van openschuifdak accu versnellingsbakolie gasklephuis is gereinigd + extra luchtschuif distributieriem + waterpomp + thermostaat en thermostaathuis vervangen bij (240.000 km) huidige stand tegen 250.000 km ontsteking banden hebben genoeg profiel voor de rest ziet de polo goed uit de interieur heeft geen instapschade de polo is voorzien van spaghettispruitstuk hij klappert af en toe wel tegen de stabilisatorstang aan de voorzijde de auto rijd en schakelt soepel de lader is gereviseerd door Roma je krijgt er reserve G-lader bij die is gereviseerd je krijgt er ook getandriemset bij van sls foto's ff op aanvraag € 1100 woonplaats kampen Last edited by Golf2_Gtd : 21-06-2013 at 00:09. |
|
|||
|
|||
stuur mij maar foto's toe!
blind31@hotmail.com
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
|||
|
|||
up...
|
|
||||
|
||||
graag wat foto's aub
coenenfreak@yahoo.com |
|
|||
|
|||
up...!!
|
|
|||
|
|||
kun je misschien wat foto's plaatsen?
|
|
|||
|
|||
Foto's gevraagd
Hoi Hoi, heb jij misschien ook een paar foto's?
Ben op zoek naar een VW Polo 86c G40, dus geen 2f. Hoor het heel graag. groeten Sas Quote:
|
|
||||
|
||||
Is al naar Arie
|