|
|||
|
|||
Golf 3 GTI USA
Hallo,
Hierbij verkoop ik mijn Golf 3 USA GTI, Simpelweg omdat ik het niet meer kan betalen, omdat ik weer een student ben Ik heb de auto net 2 weken in mijn bezit, maar moet er helaas weer afscheid van nemen. Voorlopig is fietsen beter voor mijn bankrekening :mrgreen: Auto loopt super, rijd erg fijn en er zijn geen gekke dingen mee aan de hand. Het gaat om: Merk: Volkswagen Type: Golf III Bouwjaar: 1995, in 1996 naar Nederland gehaald Motor: 2.0 ABA Kilometerstand: 129529 Mijl(!) en oplopend Extra's: Airco, Volleder interieur, Schuif-kanteldak, stoelverwarming(niet werkend), Schroefset, Startonderbreking met code, "Audi" einddemper. APK tot 19-04-2014 Recent vervangen: Koppeling+drukgroep Homokineet links wielzijde Remslang lv, rv zit erbij maar hoeft niet vervangen te worden Remblokken voor Schijven en blokken achter splinternieuw Wiellager linksvoor Olie en filter De auto is een paar jaar geleden opnieuw gespoten, dus ziet er netjes uit! Hier en daar een krasje, deukje, of steenslag, en de achterklep heeft een paar roestplekjes, maar voor de rest ziet hij er prima uit. Distributie is zo'n 20.000 mijl geleden vervangen, dus voorlopig nog geen omkijken naar. Er zitten 15" wielen onder van een clio, 1kant zwart andere kant wit :SCRATCH: daar zitten winterbanden omheen met een goed profiel! Ik heb alleen maar foto's van de oude advertentie,,, zou binnenkort als het weer beter weer is een betere foto maken! :tu: Vraagprijs: 1650,- Plaats: Omgeving Arnhem Goed bod altijd welkom! Geen inruil mogelijk,
'01 Fiat Stilo 2.4 SOLD '96 BMW 325 SOLD '88 Golf II GTI SOLD '95 Golf III GTI USA DAILY Last edited by rogierlow : 04-06-2013 at 21:41. |
|
|||
|
|||
Hier wat nieuwe foto's
|
|||
|
|||
nog te koop check pb
|
|||
|
|||
Nog te koop!
Liefste zsm weg, aangezien hier nu 3 auto's staan, kan ik die ook gebruiken. Prijsdrop naar 1650!
|
|||
|
|||
Quote:
Nog te koop ??? |
|
|||
|
|||
http://www.vwe.nl/Diensten-Producte...kenteken=npsr89
Iets verder kijken dan uw neus lang is heren. Auto is 45 dagen geleden overgeschreven. |