|
||||
|
||||
Brembo remklauwen 4-pots
bij deze verkoop ik mijn remklauwen die ik wou gebruiken in mijnn mk1 g60 project, aangezien het neit gaat passen i.s.m mijn velgen die ik erop wil hebben gaan ze dus in de verkoop en ga ik op zoek naar klauwen van een porsche boxer
Vraagprijs: €300
Wie ben ik? --> KLIK Speelgoed: -Mk1 G60 Project Daily Drive: -Mk3 1.9TD SOLD -Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD -Audi A4 b7 break S-line Last edited by Jelle-Mk1G60 : 23-01-2012 at 23:18. |
|
||||
|
||||
En voor welke diameter schijven zijn deze?
|
||||
|
||||
Zijn Boxter klauwen dan zoveel anders?
Beide keren moeten er adapters worden gemaakt. Deze klauwen zijn iig licht en uit één stuk. Niet te vergelijken met de Ibiza klauwen. |
|
||||
|
||||
En hoe zit het met de monteerbaarheid op G60 fusees?
Wat is de staat van de klauwen? Moeten ze nog gereviseerd worden? Diameter 312mm en welke dikte?
|
||||
|
||||
Quote:
adapters moeten zoizo gemaakt worden maar is heel simpel te maken met een L-hoek ijzer |
|
||||
|
||||
hoi, met een L stuk heb ik idd ook mijn boxterklauwen op m'n bus gezet, boxter diameter is geloof ik uit het hoofd 298mm doorsnee. Mocht je nog boxter maten nodig hebben laat het dan maar ff weten. Klauwen lijken wel gelijk, het voordeel zal wellicht komen door een iets kleinere schijf.
|
||||
|
||||
Quote:
schijf is 312mm diameter en 28mm dik. is mogelijk pas te maken op G60, want dat ging ik dfoen maar past niet in combinatie met mijn huidige velgen. klauwen zijn gewoon goed dus geen revisie nodig. |
|
||||
|
||||
Zitten de schijven bij de huidige prijs?
|
||||
|
||||
Quote:
Schijven zijn versleten en over de prijs valt te praten! |
|
|||
|
|||
Wat is de minimale velg diameter met deze ankers?
|
|
||||
|
||||
In 16inch zal het net passen maar dan moet je een hele vlakke velg hebben en een Et32. Dat is niet standaard VW, dus hobbieen en uitzoeken.
Last edited by Rallye-VR6t : 14-01-2012 at 09:39. |
|
||||
|
||||
Hier kun je zeker ook 305mm schijven in monteren en ook 28mm dik door andere blokken te bestellen.
Ook de adapters zijn te maken maar vergis je niet in de engineering hiervoor. |
|
|||
|
|||
je kan ook gewoon op epytec.de voor 150 eury adapters kopen
|