|
||||
|
||||
Brandstofpompvraag 1.6TD
Beste allemaal,
Aangezien ik absoluut geen diesel expert ben heb ik jullie hulp nodig. Mijn zwager heeft een T3 camper 1.6TD met JX motor. Vandaag het asje met busje van de gashevel vervangen ivm lekkage en het volgende viel mij op. Het stangetje van de onderdrukdoos, LDA volgens mij zat los van het 'schuifje'. Beetje professories in elkaar geknutseld dat het weer vast zit van ding is helemaal ruim geworden. Het vreemde is, ding staat altijd tegen de aanslag/afstelschroef aan zoals op onderstaande foto. De werking is mij niet helemaal duidelijk maar lijkt mij dat het op onderdruk werkt aangezien het vacuumslangetje naar de inlaatzijde loopt als ik het goed heb gezien. Als er vacuüm opstaat drukt ie dan het stangetje naar voren, dus van de aanslag af? Onder het dekseltje zat trouwens geen veertje, dit heb ik wel op internet gelezen maar zit misschien niet op deze pomp? Bedankt alvast!
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 23-07-2013 at 21:06. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle reactie's
Ben nog eens wezen rommelen en het drukdoosje is lek. Via ebay een reparatiesetje besteld, eens kijken wat dat gaat uithalen.
|
|||
|
|||
Ik had graag een reactie willen geven, maar dan had ik wat uit mn nek moeten lullen, waar je totaal niks mee op zou schieten.... Zoals deze reactie bijvoorbeeld
Veel succes ermee man!