|
||||
|
||||
Nelus
Hallo,
Ik ben Niels 19 jaar en woon in het mooie Zijtaart Brabant. Rijd op dit moment een Lupo 1.4 16v uit 1999 hier al het een en ander aan gedaan. Maar heb inmiddels erg last van het volkswagenvirus dus ook maar een golf mk1 gekocht. De golf word echt mn show wagentje en de luup als daily. Nu ging ik met de lupo naar meetings etc. maar door het dagelijks gebruik en mijn erg kritisch oog op krasje steenslag enzovoort. heb ik besloten om een golfje te gaan zoeken. Dit is hem geworden. Een golf 1.1 uit 83. Heeft wat min puntjes de lak is hier en daar bijgewerkt waar ik niet vrolijk van word En de achterste wielrandjes zijn blijkbaar over de oude heen gelast.... De bedoeling is om mijn bbse onder de golf te leggen. Hem nog wat dichter bij moeder aarde brengen De slechte plekken bij te spuiten en daarna goed polijsten. Dan kan ik komend seizoen vooruit. Als de wielrandjes er dan toch een keer overnieuw in gelast moeten worden. dan de hele auto te spuiten. Maar dat gaat dit jaar niet gebeuren. Ik ben zelf Timmerman dus ik ben blij dat hier een hoop kennis te vinden is. En heb het geluk dat ik een complete vw familie ken met een hoop kennis De golf staat voorlopig tussen de caravans. In het begin van 2015 gaat ie verhuizen naar een ruimte waar ik kan starte aan mijn projectje. En heb een vraagje ik wil graag een powersprint einddemper. Iemand tips waar ik hem kan bestellen. Alleen een eindemper dus aansluiting op het origineel. Twijfel ivm de diameters enz. Last edited by Nelus : 16-10-2014 at 19:09. |
|
||||
|
||||
Welkom!!
Ziet er goed uit, mooie basis om van te vertrekken. Ik heb de powersprint demper bij jeroen vandaan (Bolku) maar er zijn meerdere plekken waar je ze kan krijgen (ebay is er 1 van). qua diameter weet ik niet of je m op maat kan kopen voor de 1.1 maar daar zijn weer speciale verloop stukken voor. (bij de betere automaterialenzaak wel te krijgen) |
|
||||
|
||||
Welkom!
Powersprint kan ik je ook wel een mooi prijsje voor maken, stuur maar een pm als je interesse hebt |
|
||||
|
||||
Powersprint is binnen
|
|
||||
|
||||
Weet iemand welke kleurcode mexico beige heeft?
alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Bedankt!
|
|
||||
|
||||
De postbode is weer langs geweest
Nieuwe ''oude'' platen binnen. En ik weet dat dit niet mag En bumpers binnen en een voorlip. achterbumper staat niet op de foto. |
|
||||
|
||||
Net kleurtje! Als ik jou was kon ik niet wachten tot 2015..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan ik ook niet Ben de weken al aan het aftellen haha. |
|
||||
|
||||
Hallo,
Zaterdag de golf even naar huis gehaald. En wat fototjes met daglicht gemaakt. Er zat al een schroefset onder de golf. En omdat hij toch thuis stond is hij meteen wat gezakt Voor het idee even een velg gemonteerd. En ben zelf best tevreden over de kleur combinatie Had nog een setje quartet velgen liggen. Deze heb ik er nu tijdelijk onderliggen. De quartet velgen zijn evt te koop En nu wachten tot ik de andere stalling in kan |
|
||||
|
||||
Vind hem ook niet raar met de Quartetjes.
|
|||
|
|||
Mooie auto die qaurtetjes staan egt nie verkeerd
|
|
|||
|
|||
Wat zou je er nog voor willen voor die velgen?
|
|
||||
|
||||
New Stuff
Nieuwe speakertjes met de zelfde afmetingen als de orginele. Kunnen die grote speakers in de hoedeplank ook weg. En kan ik op zoek naar een hele hoedeplank Gti Tellertjes met de bedoeling ze werkend te krijgen op mn 1.1 Eentje heb ik al gepolijst, vanavond maar is beginnen aan de anderen. Voor de rest nog geen update's aan de golf. Kan de loods nog niet in... Hoop dat hier snel veranderig in komt |