|
|||
|
|||
Te koop: Golf 3 1,6 V-maxx, 17 inch etc. Moet weg!
Te koop,
Hierbij zet ik mijn golf 3 te koop wegens aanschaf andere auto. Het betreft een golf 3 1.6 AEA uit 1995 met 260.000km op de teller maar hij loopt nog als een zonnetje. De auto staat op een v-maxx schroefset van 2 maanden oud, borbet c velgen met goede banden 195/40/17 (Falken en Dunlop). De auto heeft verder: -boordcomputer -radio cd usb speler -pioneer speakers voor -zwarte hemel -zwarte abc stylen -stoelen zonder schade -koppeling gebeurd bij 240,000 km net als de distributieriem en waterpomp. -koppakking is vervangen bij 250,000km -verbruik is 1 op 13 -smoke gti koplampen -hella black magic achterlichten -trekhaak -GEEN roest aan de onderkant -nieuwe zijschermen wegens roest -5mm spoorverbreders achter -Kan evt verkocht worden met de originele veren en anders krijg je deze erbij. -koperen remleidingen dus geen problemen meer met de apk keuring -250mm voorremmen met trw race remblokken en geventileerde/geboorde/gegroefde remschijven -powerflex draagarmrubbers (2maanden oud) -smoke mistlampen -vr6 lip -volledig gepolijst afgelopen voorjaar -Kitnaden vorige week opnieuw gekit aan de achterzijde -Geen middendemper en een vr6 einddemper -Apk tot Maart 2014 Alle originele onderdelen aanwezig Ik woon in de buurt van Goes (zeeland) voor meer vragen of biedingen kan je bellen/smsen/whatsappen naar: nul zes 2932nultwee15 Foto's: Vraagprijs is 1400 hier op het forum en is licht bespreekbaar Prijsverlaging naar €1250, bespreekbaar! Auto moet snel weg!!! Last edited by Brian93 : 04-07-2013 at 21:33. |
|
|||
|
|||
Kom op mensen moet snel weg!!
Kan over gepraat worden, verkoop zonder schroefset of op 14 inch LM kan ook |
|
|||
|
|||
Prijsverlaging naar €1250, bespreekbaar!
|