|
||||
|
||||
Help, VAG-com -> Vas pc ??
Hey,
Ik heb een Jetta mk5 1.9 TDI en zou graag een aantal modificaties aan de ECU toevoegen. Op internet vind ik veel informatie over VAG-com (de officiële volkswagen-pc). Ik ga binnenkort een Vas-pc ter beschikking krijgen (dit is met nummers aanpassen), hier vind ik bijzonder weinig informatie over. Kan iemand mij hierin helpen? Ik zou graag erop installeren: -Knipperlichten bij noodstop (activeren); -Anti-carjack auto-lock (deuren vergrendelen bij >15km/h activeren); -Anti-carjack auto-unlock (deuren ontgrendelen als je sleutel eruit haalt activeren); -Daytime running lights (dagrijverlichting, dimlichten automatisch aan activeren); -Seatbeltbuzzer (waarschuwingstoon de-activeren); -Footwell lights (voetruimteverlichting aan tijdens het rijden activeren); -Ik zou ook graag mijn EGR-klep met ECU dichtzetten, hier heb ik ook enkel info over van VAG-com. Alvast bedankt! Last edited by Kevin-08 : 05-07-2013 at 15:08. |
|
||||
|
||||
Ik heb Vagcom, dus ik zou het ook een keer voor je kunnen doen? Mijn Vagcom-laptop staat in m'n werkplaats vlakbij roosendaal, dus niet heel erg ver van jou
|
||||
|
||||
Nogmaals bedankt Sven!!
Dit zou heel handig zijn, ik neem nog contact met jou op! |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar het resultaat, mss ook wel iets voor mijn 3C?