![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandalisme of ex vriendin?
|
||||
|
||||
![]() zo denk je dat je wat hebt op je negentiende ,zo heb je niks meer
echt triest |
|
|||
|
|||
![]() Diep triets
|
|
|||
|
|||
![]() Gast zal wel niet zuiver zijn , wss op de verkeerde zijn tenen getrapt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verkeerde kleurspoeling gegeven ![]()
|
||||
|
||||
![]() De totale schade zou volgens de eigenaar boven de 8000 euro zijn...
dat kan toch nie jongûh... hij is maar 1 keer vernield! |
|
||||
|
||||
![]() Als je tegenwoordig op je 19e al zo'n auto kan betalen heb ik toch echt wat verkeerd gedaan tien jaar terug
![]() Voetafdruk [foto 7] lijkt wel van een Vans schoen te komen, vrij herkenbare zool wel. Voorbeeldje, maar mijn Half Cabs en Sk8 Hi hebben dezelfde zool ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij heeft, aan de reacties te lezen, wel fans in het dorp
![]() |
|
||||
|
||||
![]() "....Zo'n pauperbakje van die leeftijd kost geen drol meer hoor.
Die auto rijdt altijd als een debiel door het dorp dus kan me voorstellen dat ze de auto een beetje verbouwd hebben. Levensgevaarlijk dat petjemannetje in zijn bakje. Mooi een gevaar minder in ureterp....." |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bovenstaande zal Ik absoluut niet in twijfel trekken omdat Ik de situatie daar niet ken. Maar dan nog hoor je met je poten van ander mans spullen af te blijven !! Daarbij vindt Ik een dergelijke uitspraak ook nog niet eens VF-Crew waardig...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoals je aan de " kunt zien is het geen uitspraak, maar een citaat van een reactie op het betreffende artikel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad. Excusses...
|
||||
|
||||
![]() Denk ook niet eens dat Edward weet waar de hell Ureterp überhaupt ligt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() eigenlijk geef je aan de auto zelf te hebben ''verbouwd''
![]() zo'n loze uitspraak. TJA.... ![]() allemaal weer afgunst. laat iedereen in z'n waarde man!!!! Quote:
|
|||
|
|||
![]() Heb hem wel eens zien rijden, toen reedt ie als een malle, met zijn "R8"
![]() Ik kan me voorstellen dat als je kids hebt en dit ventje 3 x per dag door je straat veegt met zijn "R8" ![]() Kom je dan savonds dat ding dan toevallig tegen op een verlaten carpoolstrook, tja... Weet niet of het de manier is, maar snap zws niet welke idioot daar zijn auto neerzet, de m3 van een oude vriend is daar ook al eens gestolen, ik zou me fiets er niet eens neer durven zetten. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom dan die auto vernielen , wees dan zo stoer om hem zelf aan te pakken , vind het zo laf als je iemand op deze manier pakt
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beetje hetzelfde als een verdachte met het volgende signalement: Glimmende jas en een scooter. Bijna iedereen loopt tegenwoordig met die canvas schoenen.
|
||||
|
||||
![]() of hij wil de verzekering tillen..
wie laat zijn navigatie aan het raam zitten op een carpool plaats?