|
|||
|
|||
X-dream 4x100 8x15 ET05 en 9x15 ET15 3-Delig
Beste Kijkers,
Hierbij verkoop ik mijn setje zeldzame X-dream velgen. Foto's zijn van deze zomer onder mijn MX-5(hier zitten ze nog steeds onder). Setje komt inclusief banden! De velgen zijn 3-delig. De randen zijn al ontdaan van blanke lak en kun je zo weer oppoetsen voor de mooie looks. De velgen hebben hier een daar een kleine stoeprandschade. 1 achtervelg heeft een kleine plooitje maar alles valt reuze mee. Kan hier op verzoek nog foto's van maken. Specificaties: Steek: 4x100 Maat: 15'' Breedte: Voor velgen 8J, Achter velgen 9J ET: Voor velgen ET 05, Achtervelgen ET 15 Delen: 3 Banden: Voor banden 195-40-15, Achter banden 215-40-15 met nog genoeg profiel 4-5mm Dunlop SP Sport 9000 banden dus geen china merkje Prijs: €699,- of een goed bod Locatie: Amersfoort Bekijk ook mijn OZ fittipaldi's: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=118662 Last edited by Keyan-K : 19-09-2013 at 22:46. |
|
|||
|
|||
Kan je mij wat foto's doen van de schade, en waar zijn de velgen te bezichtigen?
|
|
|||
|
|||
Ga ik van t weekend even voor je doen ivm mijn werk.
Velgen zijn in Amersfoort te bezichtigen, heb ik er net even bij gezet. |
|
|||
|
|||
Zoals beloofd hier de foto's van alle velgen apart.
Links voor: Rechts voor: Links achter(met ploojtje): Rechts achter met een klein beetje rand schade op de bovenste stuk: Een goed bod is welkom anders gaan ze in de winterstalling. |
|
|||
|
|||
Upje voor de velgen!
Deze week voor 500 cash zonder links rechts! |