|
|||
|
|||
Assen TDI ombouw; spoed!
Beste mensen!
Ik zoek met spoed de assen voor op een 02a bak (100mm flensen) voor mijn ombouw project. Nu heb ik de volgende lijst gevonden op mister auto: http://www.mister-auto.nl/fl/aandri..._v1948_g13.html Maar welke heb ik nou nodig? verschillende lengtes.. zie door de bomen het bos niet meer! (kan ook niet even snel opmeten aangezien de auto ver staat) Misschien heeft iemand een ander adres waar ik ze kan krijgen? De dealer kan alleen nog aan de homokineten komen; maar wil graag, zeker gezien de toekomstige plannen, de assen perfect hebben.. Reden van de spoed is dat ze er eigenlijk zaterdag in moeten Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
Arie ff bellen die heeft vast nog wel een setje cabrio 100 mm assen liggen
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien handig om aan te geven met welk project je bezig bent voor de mensen die je niet kennen
|
|||
|
|||
Quote:
Wie is arie? en heeft ie nieuwe assen? @Herm:Projectlink goed idee |
|
||||
|
||||
Quote:
Als de Arie wordt bedoeld die ik in gedachte heb dan is het Arie Beekman van Beekman-demontage.nl. Heeft mooi (corrado, golf gti G60 e.d.) spul staan voor onderdelen en het was ook druk met sleutelaars die op zoek waren naar onderdelen Heb daar wel eens G60 remklauwen, achterklep en n deur voor mn Golf 1 projectje gehaald. Misschien heeft hij (gebruikte) assen liggen met 100mm. flens, dan kost het misschien ook niet alles Last edited by Ben-MK1 : 12-06-2013 at 20:25. |
|
|||
|
|||
Dank.
Zal hem sowieso even bellen.. misschien weet hij, als hij niks heeft liggen wat voldoet, in ieder geval welke lengte assen ik nodig heb. |
|
|||
|
|||
Je moet cabrio of scirocco assen hebben.
|
|||
|
|||
Dat weert ik inderdaad. Met 100mm flensen. Maar er zijn verschillende lengtes van Assen
... dat is een beetje het probleem. Kijk maar in de lijst van Assen als je mijn link volgt van mi ster auto.. |
|
|||
|
|||
Heb nog wel scirocco 16v assen liggen. Kan ze dinsdag opsturen of ophalen uit friesland.
|
|||
|
|||
Dank voor je aanbod! Maar het heb ze het liefst nieuw, en als ik ze dan ook nog voor zaterdag kan krijgen is het helemaal mooi
|
|
|||
|
|||
Heb gebeld naar arie, schijnbaar hebben ze een goed setje assen liggen voor 100 euro.
Hij vertelde me dat ik ze kan testen door te kijken hoeveel speling erop zit, iemand anders nog een tip waar ik op kan letten? |
|
|||
|
|||
Wat voor een motor zat er oorspronkelijk in je auto? Fussee s zijn ook anders, als je nu de centrale moer aan draait zitten je assen waarschijnlijk knetter vast in je fussee. Op te losse door eerst een vul ring over je as te schuiven, of homokineet iets af te draaien.
|
|||
|
|||
er zat oorspronkelijk een 1.6d in met een FF 020 bak. De assen waren 90mm (de flensen dan).
Wanneer zitten ze knijter vast? met mijn 1.6d assen bedoel je? Ik heb nu al wel een setje 100mm assen eronder, deze maken alleen geluid hoewel er niet noemenswaardige speling in zit. |